Гаряча лінія

0 800 500 064

    

 

Оголошено конкурс “Оновлений дизайн для мережі АЗС upg”

 

Оголошуємо конкурс для студентів будівельних та архітектурних ВУЗів України, а також дизайнерських та архітектурних компаній під назвою «Оновлений дизайн для мережі АЗС upg”.

Пропонуємо подумати над оригінальним дизайн-рішенням для інтер’єру та екстер’єру торгового простору заправного комплексу, магазину та кафе на АЗС/АЗК upg, дитячої ігрової зони. Також ми шукаємо свіжу ідею оформлення вуличних відкритих зон відпочинку — літнього майданчика кафе (тераси), зони відпочинку та низки інших зон на автозаправній станції.

Прагнемо зберегти свій неповторний корпоративний стиль, але внести в нього свіжі ідеї, здійснити модернізацію та ребрендинг відповідних зон.

Планується, що проект переможця буде реалізований на автозаправних станціях upg вже у 2020 році.

  • Тип конкурсу: відкритий конкурс дизайн-проектів.
  • Запрошуємо до участі: студентів будівельних та архітектурних ВУЗів, дизайнерські та архітектурні компанії
  • Реєстраційний внесок: відсутній
  • Кінцевий термін подачі проектів: 16 грудня 2019 року до 12:00.
  • Дата оголошення результатів: 23 грудня 2019 року.
  • Призовий фонд: загальний призовий фонд — 125 000 тисяч гривень (із суми винагороди стягується додатково ПДФО, військовий збір та інші податки та збори, передбачені чинним законодавством України, та покладені на ПП “Укрпалетсистем” як на податкового агента).
  • 1 місце — 55 000 грн.; 2 місце — 40 000 грн., 3 місце — 30 000 грн.
  • Організатор: ПП «Укрпалетсистем».
  • Повна назва конкурсу: “Оновлений дизайн для мережі АЗС upg
  • Контакти:
    - пошта для подачі конкурсних робіт: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,
    - контактна особа: +38067 411 38 28 — Ярослава Сарнавська

Мета конкурсу

Розробка прогресивного та легко упізнаваного дизайну інтер’єру, торгового приміщення, магазину та кафе, а також зовнішньої зони відпочинку на АЗС upg із урахуванням передових тенденцій в дизайні сучасних АЗС (екстер’єрні та інтер’єрні рішення), використанням технологічних рішень, що задовольняють потреби клієнтів щодо комфортного перебування на АЗС/АЗК та відповідають викликам конкурентного середовища.

До розробки оновленого дизайну зони відпочинку пропонуємо заправний комплекс, розміщений за адресою: м. Київ, вул. Затишна, 3. Це сучасний АЗК та АГЗП з торговим приміщенням та зоною кафе (міні-кафе, кавова зона, дитяча ігрова зона). Відвідувачами АЗК такого типу, здебільшого, є транзитні автолюбителі, професійні водії великовантажних автомобілів, автолюбителі, що подорожують із сім’єю на далекі відстані.

Оновлений дизайн заправного комплексу upg повинен базуватися на концепції «сучасні технології, комфорт, екологічність». Усі зони та ділянки на АЗС, включаючи зони відпочинку біля кафе, повинні сприяти комфортному перебуванню та відпочинку від довгої дороги, викликати приємні емоції та спонукати клієнтів повернутися на АЗК знову. Загалом оновлений дизайн повинен виглядати стильно, сучасно і лаконічно.

Задачі конкурсу

  • Розробка дизайн-концепції інтер’єру торгового простору заправного комплексу (із збереженням корпоративних кольорів): створення візуального рішення для непаливного напрямку діяльності — магазину та кафе, розробка дизайн-концепції інтер’єру торгового залу із передбаченою ігровою зоною для дітей.
  • Дизайн та архітектурно-конструктивні рішення вуличних відкритих зон відпочинку — літній майданчик кафе (тераса), зона відпочинку для дітей (дитячий майданчик), зона паркування автотранспорту.
  • Дизайн санітарних зон для відвідувачів (стилізоване та оригінальне рішення).
  • Оновлення інтер’єрних рішень для сегменту власного непаливного напрямку, розробка кавового модуля самообслуговування та кафе при АЗС.

Передумови оновлення оформлення зовнішнього вигляду АЗС/АЗК

Компанії, що працюють на ринку роздрібної реалізації нафтопродуктів, проводять ребрендинг, рестайлинг, редизайн, оновлення окремих елементів та вузлів заправних станцій із періодичністю раз на 5-6 років.

Мета, що ставиться нашою компанією — підтримання зацікавленості у АЗС у клієнта, вирізнення з-поміж конкурентів, відповідність сучасним напрямкам і тенденціям у архітектурі та дизайні. Рестайлинг та оновлення спрямовані на підтримання лояльності клієнта, сприяють сприйняттю об’єкта як сучасного, динамічного, що не зупиняється на досягнутому.

Основні вимоги до дизайн-концепції

  • Збереження впізнаваності бренду, лояльності та зацікавленості споживачів до бренду АЗС upg.
  • Використання сучасних технологій, тенденцій в архітектурі, дизайні торгових приміщень АЗС, зон громадського харчування та кафе при АЗС.
  • Впровадження рішень, орієнтованих на зручність та комфорт клієнтів, із урахуванням інтересів клієнтів різних вікових категорій — відвідувачів АЗС.

Дизайн-проект повинен включати в себе наступні складові

1. Основна ідея дизайн-проекту. Опис та обґрунтування запропонованих рішень.

2. Плани і 3D-визуалізація, опис ракурсів АЗС upg повинні включати:

  • загальний вигляд вуличних відкритих зон відпочинку — літній майданчик кафе (тераса), паркування;
  • планування приміщення магазину з описом рішення;
  • розгорнутий план стін торгового залу магазину;
  • загальний вид інтер’єру АЗС (декілька ракурсів та видових точок у денний та нічний час, з освітленням приміщення), в тому числі вигляд на зону обслуговування клієнтів, вигляд на зону кафе, вигляд на кавовий модуль самообслуговування, вигляд на вхідну групу, вигляд на дитячу ігрову зону в приміщенні АЗС;
  • вигляд зони санвузлів.

Критерії оцінювання

  • розкриття теми конкурсу;
  • акуратність виконання;
  • концептуальність;
  • креативність дизайн-рішень;
  • композиційна цілісність;
  • технологічна інноваційність;
  • оригінальність ідеї;
  • можливість втілення ідеї, реалізації проекту.

Також розглядаємо подальшу співпрацю з переможцями.

Фото АЗК

 

 

Внутрішній вид об'єкта

 

 

 

 

Схема торгового залу АЗК

 


Детальніше: тут