Сервіс без бар’єрів
Інклюзивність і доступність — невід’ємна складова гармонійного суспільства. Це є базовим принципом і для UPG, адже сучасний і продуманий сервіс — це коли зручно та комфортно кожному нашому гостю. Саме тому нові АЗК мережі, а також ті, що відкрилися після реновації, обладнано:
- широкими розсувними дверима та пониженими бордюрами для комфортного в’їзду в приміщення комплексу людей, які пересуваються на візках
- тактильними вказівниками та доріжками для людей з вадами зору
- спеціальними вбиральнями
- окремими паркомісцями
Не припиняємо розвиватися та вдосконалюватися, створюючи безбар’єрні умови для українців. Тож, на тих об’єктах, де цього ще немає повною мірою, але технічно можливо, обов’язково зробимо.
«Інклюзивність є важливим маркером соціально відповідального бізнесу, особливо в контексті війни. Для нас створення безбар’єрного простору та рівних можливостей для українців — це один із важливих проявів турботи, яка закладена в ДНК компанії. І йдеться не тільки про людей з інвалідністю. Ми також піклуємося про літніх людей, батьків, які подорожують з малечею та, звісно, наших найменших клієнтів», — каже маркетинг-директор компанії Катерина Дробілко.
На UPG батьки, які їдуть з немовлятами, можуть скористатися сповивальними столиками та кріслами для годування. Для старших дітей ми встановили у санвузлах окремі умивальники, розміщені на комфортній висоті, а в мережі ресторанів VIVO café — дитяче меню з поживними стравами. Є навіть маленькі ігрові куточки з бізібордами. Тож, поки ваше чадо у безпеці та затишку вивчає світ, відпочиньте від дороги, куштуючи смачні страви від шефа чи просто насолоджуючись кавусею.