Ваш браузер Застарів

Щоб використовувати всі можливості сайту завантажте і встановіть один з нищевказаних браузерів

Замовити карту

Залиште свої контактні дані і наш оператор зв'яжеться з Вами для уточнення деталей

    Офіційні правила Бонусної Програми UPGgood

    1. Основні поняття та терміни
    1.1. Організатор Програми (Організатор) – Приватне підприємство “Укрпалетсистем” (мережа АЗС/АЗК з торговою маркою upg в Україні), що володіє винятковими правами управління і розвитку Програми з місцезнаходженням за адресою: 11571, Коростенський район, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15.
    1.2. Бонусна програма UPGgood (надалі Програма) – комплексна система заходів, що регулює взаємовідносини між Організатором та Учасниками Програми, в рамках якої Учасники мають можливість накопичувати бонуси та отримувати винагороди.
    1.3. Учасники програми – фізичні особи, які беруть участь у Програмі, згідно умов, що встановлює Організатор.
    1.4. Ідентифікатор лояльності – унікальний номер, який:
    1.4.1. представлений у вигляді цифр, штрих-коду та нанесений на пластиковий носій/картку, що видається Учасникові Програми Організатором на умовах, визначених Організатором;
    1.4.2. та/або входить до складу Віртуальної картки на електронному носії. Ідентифікатор лояльності служить для ідентифікації особи як Учасника Програми з метою здійснення нарахування/списання Бонусів Учаснику та визначення його права на отримання Винагород.
    1.5. Картка Учасника (Бонусна картка) – пластиковий носій з нанесеним на нього Ідентифікатором лояльності, який надає можливість Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗС/АЗК Організатора та використовувати бонуси для отримання винагород.
    1.6. Мобільний додаток upg – додаток, який встановлюється на мобільний телефон (пристрої зв’язку), за допомогою якого реєструється віртуальна картка Учасника програми UPGgood та нараховуються бонуси на лічильник бонусів (рахунок Учасника).
    1.7. Віртуальна картка Учасника – це електронна картка, яка не має фізичного носія, але є повноцінною карткою програми лояльності UPGgood. Віртуальна карта дозволяє Учаснику накопичувати бонуси за придбання пального, товарів і послуг на АЗС/АЗК Організатора, а також їх використовувати. Віртуальну карту можна отримати у мобільному додатку upg. Використовувати бонуси по віртуальній картці UPGgood можливо тільки після установки на картку ПІН-коду.
    1.8. ПІН-код – додатковий захист (складається з чотирьох цифр), що може бути встановлений Учасником Програми для картки Учасника та віртуальної картки Учасника, та використовується як засіб авторизації (перевірки дозволу на доступ) в момент списання Бонусів або літрів із Скриньки UPGgood Учасником.
    1.9. QR-код – матричний код, який є аналогом пластикової картки UPGgood, і розпізнається сканувальним обладнанням на АЗС/АЗК Організатора.
    1.10. Push-повідомлення – це короткі повідомлення, які з’являються на екрані мобільного телефону і повідомляють про важливі події та оновлення.
    1.11. Бонуси – облікова одиниця, яка нараховується на рахунок Учасника відповідно до схем нарахування (п.п. 6.2. Офіційних правил Бонусної Програми UPGgood — надалі Правила), встановлених Організатором Програми, і які списуються при отриманні Винагороди.
    1.12. Винагорода — товар або послуга, визначені Організатором.
    1.13. Отримання винагороди – придбання Учасником товарів та послуг за бонуси відповідно до умов та правил Програми.
    1.13.1. Придбання Учасником товарів та послуг за Бонуси — надання знижки (зменшення вартості товарів) на суму Бонусів, що менша ніж загальна сума у чеку. При цьому договірною вартістю у разі використання Бонусів вважається вартість товару/послуги, зменшена на суму Бонусів (надану знижку) та зазначена у фіскальному чеку як сума до сплати.
    1.14. Лічильник Бонусів (Рахунок) — сукупність даних в інформаційній системі Програми Організатора про транзакції нарахування та списання бонусів Учасника програми.
    1.15. Гаряча лінія програми — сервіс, що надається Організатором Учаснику Програми для вирішення питань, пов’язаних з участю в Програмі, за номером телефону
    0 800 500 064.
    1.16. Персональна Сторінка Учасника – окремо виділений розділ на Web-сторінці (сайті) Програми, в якому Учасник Програми має можливість ознайомитись з даними про транзакції, нарахування та списання бонусів, змінити свої персональні дані Учасника Програми. Вхід на Персональну Сторінку Учасника здійснюється через авторизацію.
    1.17. Web-сторінка Програми – інформаційний ресурс, доступний в мережі інтернет, який можна переглянути у браузері на Web-сайті за адресою https://upgood.com.ua або https://upg.ua.
    1.18. Скринька UPGgood – система обліку, за допомогою якої Організатор зберігає інформацію про пальне, яке було оплачено Учасником та може бути відпущено на АЗС/АЗК Організатора.
    1.19. Обробка персональних даних Учасника Програми – будь-яка дія або сукупність дій Організатора Програми, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача, передача третім особа), знеособлення, знищення персональних даних Учасника Програми, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

    2. Участь та реєстрація в Програмі
    2.1. Учасниками Програми можуть бути дієздатні фізичні особи, яким виповнилося 18 років, та які розраховуються за придбане пальне та товари на АЗС/АЗК як за готівку, так і за допомогою банківської картки.
    2.2. Для участі в Програмі необхідно здійснити будь-яку покупку на АЗС/АЗК, що бере участь в Програмі, за готівку або за допомогою банківської платіжної картки (пальне, товари в магазині або кафе) та надати будь-який Ідентифікатор лояльності або назвати номер мобільного телефону на касі АЗК/АЗС, який був зазначений під час реєстрації або зареєструватись у Програмі UPGgood.
    2.3. Для використання усіх можливостей Програми Учаснику необхідно зареєструватись. Це можна зробити одним з наступних способів:
    2.3.1. Заповнити реєстраційну форму на Web-сторінці (сайті) Програми https://upgood.com.ua
    2.3.2. Заповнити реєстраційну форму у мобільному застосунку UPG у режимі онлайн.
    2.2.3. Зареєструватись за номером телефону на касі АЗС/АЗК, назвавши необхідні для реєстрації дані оператору АЗС/АЗК.
    2.4. Після проходження процедури реєстрації, Учасники отримують SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, що був вказаний при реєстрації, для підтвердження валідності процедури.
    2.5. Актуальна інформація про перелік АЗС/АЗК, на які поширюється дія Програми, розміщена на Web-сторінці за адресою https://upg.ua.
    2.6. Про умови Програми Учасники можуть дізнатись, звернувшись до оператора заправних станцій будь-якої АЗС/АЗК, що бере участь в Програмі, на Web-сторінці чи за телефоном Гарячої лінії Програми. Актуальні правила участі в Програмі UPGgood розміщені на Web-сторінці Програми https://upgood.com.ua.
    2.7. Учасники можуть дізнатись про можливість використання бонусів по ідентифікатору лояльності, звернувшись до оператора заправних станцій будь-яких АЗС/АЗК, що беруть участь в Програмі, на Web-сайті Програми або за номером телефону Гарячої Лінії.
    2.8. Ідентифікатор лояльності обслуговується на АЗС/АЗК Організатора, що беруть участь у Програмі. Їх перелік може змінюватися.
    2.9. Ідентифікатор лояльності не може бути використаний для здійснення банківських, кредитних, платіжних чи інших розрахункових операцій, які не передбачені умовами Програми.
    2.10. Датою початку участі в Програмі є дата першої транзакції з використанням Ідентифікатора лояльності.
    2.11. Ідентифікатор лояльності є активним протягом терміну дії Програми.
    2.12. Для блокування Ідентифікатора лояльності у випадку втрати чи пошкодження його пластикового носія, в інших випадках, а також для його розблокування Учаснику необхідно відразу звернутися до Організатора за телефоном Гарячої лінії.
    2.13. Ідентифікатор лояльності може бути розблокований чи відновлений тільки у випадку, коли персональні дані заявника збігатимуться з даними зареєстрованими в інформаційній системі Програми.
    2.14. При втраті Ідентифікатора лояльності Учасник повинен отримати новий, зареєструватися та звернутися до Організатора з проханням об’єднати Лічильники бонусів (Рахунки) Учасника (лічильник бонусів (рахунок) втраченого і нового Ідентифікатора лояльності). Після цього балансом Лічильника бонусів (Рахунку) Учасника по втраченому Ідентифікатору лояльності можна керувати з використанням нового Ідентифікатора лояльності. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на Лічильнику бонусів (Рахунку) Учасника по Ідентифікатору лояльності до моменту його блокування Організатором.

    3. Персональні дані учасника
    3.1. Заповнюючи Реєстраційну форму Учасника Програми, фізична особа подає персональні та контактні дані для реєстрації в інформаційній автоматизованій системі Програми. Заповнення та внесення даних Учасника до Програми є обов’язковою умовою повноправної участі у ній та умовою використання Бонусів згідно з правилами Програми.
    3.2. Реєструючись в Програмі шляхом внесення персональних даних на касі або на сайті https://upgood.com.ua, або в мобільному застосунку UPG, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Учасник надає свою однозначну згоду Організаторові Програми на збирання, реєстрацію, накопичення, обробку, передачу третім особам, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення персональних даних Учасника Програми з метою досягнення цілей та реалізації завдань Програми , у т. ч. для участі у всіх акціях та заходах рекламного характеру, що проводяться в рамках зазначеної Програми. Дані Учасника Програми, що вказується в реєстраційній формі під час здійснення реєстрації, не містить ідентифікаційних даних фізичної особи, зокрема номерів паспорта й ідентифікаційного коду. Реєстрація Учасником в Програмі засвідчує також її згоду з усіма умовами та правилами Програми, обізнаність про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційної системи, бази персональних даних учасників бонусної Програми UPGgood, а також підтверджує ознайомлення особи з правами, які, згідно зі ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» та положеннями чинного законодавства, надаються їй як суб’єктові персональних даних. Учасник зобов’язується надавати точні та достовірні дані при заповнення реєстраційної форми під час здійснення реєстрації, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.
    3.3. Учасник не може бути зареєстрований, якщо не заповнена реєстраційна форма або карта не пройшла ідентифікацію по СМС-повідомленню, яке було відправлене на номер телефону учасника.
    3.4. Дані Учасника, що вказані при реєстрації, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник. Також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших органів відповідно до чинного законодавства.

    4. Права та обов’язки Організатора програми
    4.1. Ідентифікатор лояльності та Учасників Програми UPGgood є власністю Організатора Програми.
    4.2. Одному зареєстрованому Учаснику Програми може бути присвоєно одночасно не більше одного Лічильника бонусів (Рахунку) в Програмі. У випадку виявлення Організатором двох і більше Лічильників бонусів (Рахунків), де збігаються зареєстровані персональні дані Учасників Програми за двома записами одночасно: 1) прізвище, ім’я, по батькові; 2) номер мобільного телефону, Організатор Програми вправі об’єднати Лічильника бонусів (Рахунки) та бонуси з Лічильників бонусів (Рахунків) Учасника Програми. У випадку виявлення двох і більше Лічильників бонусів (Рахунків), у яких збігаються зареєстровані персональні дані Учасників Програми за одним записом, а саме номер мобільного телефону, Організатор Програми вправі заблокувати такі Лічильники бонусів (Рахунки) до з’ясування достовірності наданих Учасником персональних даних.
    4.3. Організатор має право відмовити у видачі картки, вилучити чи припинити дію картки Учасника, заблокувати списання Бонусів з Лічильника Бонусів (Рахунку) Учасника за таких обставин:
    – використання чи спроба використання карток Учасника у спосіб, який не відповідає та/або суперечить умовам Програми та Правилам;
    – будь-яка підозра у зловживаннях Учасника щодо його участі у Програмі;
    – відсутність будь-яких операцій з використанням Ідентифікатора лояльності протягом 12 місяців;
    – відкликання особою своєї згоди на обробку її персональних даних;
    – надання особою недостовірних та/або неточних персональних даних чи інших відомостей, що вказані в реєстраційній формі;
    – встановлення факту неактуальності персональних даних чи інших відомостей, що вказані в реєстраційній формі.
    Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті таких дій.
    4.4. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати, обробляти дані Учасників Програми та використовувати їх у рамках Програми та цих Правил.
    4.5. Організатор періодично інформуватиме Учасника про його можливості та Винагороди, проте не несе відповідальності за недоставку такого повідомлення, якщо це сталося внаслідок незалежних від Організатора обставин.
    4.6. З метою додаткового захисту балансу бонусів UPGgood Організатор має право в односторонньому порядку на встановлення ПІН-коду на ідентифікатор лояльності (картку) UPGgood, повідомивши про це Учасника шляхом відправлення повідомлення на номер телефону, вказаний при реєстрації.
    4.7. Якщо під час реєстрації Учасник надав не всі дані, обов’язкові до заповнення, або подані дані є некоректними, Організатор залишає за собою право не вносити їх до бази даних і, відповідно, не реєструвати Учасника в Програмі.
    4.8. Організатор залишає за собою право надавати відповіді по всіх спірних питаннях на звернення Учасників впродовж 30 днів.
    4.9. Організатор залишає за собою право заблокувати картку UPGgood у випадку, якщо впродовж останнього року (365 днів) з моменту останньої транзакції по ній не здійснювалось жодної транзакції.
    4.10. Організатор залишає право за собою анулювати бонуси, які містяться на рахунку клієнта, якщо впродовж останнього року (365 днів) та раніше з моменту останньої транзакції по картці UPGgood не здійснювалось жодної транзакції.
    4.11. Організатор залишає за собою право на встановлення обмежень на списання бонусів Учасника Програми UPGgood.
    4.12. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках програми, а також не надавати їх третім особам без згоди Учасника.
    4.13. Організатор залишає за собою право не зберігати дані Учасників, вказані при реєстрації, у друкованому вигляді.
    4.14. В усіх питаннях щодо відносин з Учасниками Програми Організатор керується цими правилами та вимогами чинного законодавства України.

    5. Права та обов’язки Учасника програми
    5.1. Учасник, здійснюючи реєстрацію на сайті, заповнюючи форму онлайн реєстрації на сайті Програми або в мобільному додатку реєстрації у Програмі, реєструючись на касі АЗС/АЗК тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він погоджується з правилами Програми та дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
    5.2. Учасник володіє усіма правами щодо захисту своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та положень чинного законодавства.
    5.3. Учасник може змінити/доповнити персональні дані, а також заблокувати власний Лічильник бонусів (Рахунок) (знищити, знеособити або припинити обробку даних) через надані Організатором канали комунікації, а також заблокувати картку або та/або ідентифікатор лояльності.
    5.4. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих даних, а також своєчасне інформування Організатора про зміну телефону та/або інших персональних даних.
    5.5. Учасник надає Організаторові від імені Організатора право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного чи інформаційного характеру, спеціальні пропозиції
    та новини про Програму: електронною поштою, SMS чи Push повідомленням, через
    комунікаційні месенджери (Viber, Telegram, WhatsApp).
    5.6. Учасник може в будь-який момент відмовитись отримувати інформацію за перерахованими вище комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора.
    5.7. Про кількість накопичених бонусів та можливість їх використання, а також про залишок літрових рахунків Скриньки UPGgood Учасник може дізнатися з інформації, що міститься у фіскальному чеку, звернувшись до оператора АЗС/АЗК Організатора, зателефонувавши за номером гарячої лінії, за допомогою Web-сайту Програми або в мобільному додатку upg.
    5.8. Учасник має можливість перевіряти правильність нарахування бонусів за допомогою особистого кабінету на сайті Програми (тільки для зареєстрованих учасників), мобільного додатку upg або зателефонувавши за номером телефону Гарячої лінії.
    5.9. У разі втрати ідентифікатора лояльності (картки) Учасник має право отримати
    нову картку із збереженням кількості накопичених бонусів UPGgood на момент блокування картки. Для цього Учаснику необхідно звернутися за телефоном Гарячої лінії.
    5.10. Відновити картку з Ідентифікатором лояльності разом із накопиченими бонусами, що були на Лічильнику бонусів (рахунку) в момент її блокування, може лише зареєстрований Учасник за допомогою кодового слова, яке вказується Учасником при реєстрації.
    5.11. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі.
    5.12. Учасник не має права передавати або розголошувати кодове слово та ПІН-код третім особам, окрім випадку, передбаченого п.п. 6.6. даних Офіційних правил.
    5.13. Беручи участь у Програмі, Учасник як суб‘єкт персональних даних підтверджує, що ознайомлений з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VІ та інших нормативних актів про захист персональних даних і надає згоду Організатору (ПП “Укрпалетсистем”) як власнику бази персональних даних програми UPGgood на обробку відомостей про нього в електронних формах за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем в необхідному та достатньому обсязі, а саме: прізвище, ім‘я та по батькові, дата народження, стать, номер телефону Учасника, електронна адреса тощо. Право на обробку персональних даних суб‘єкт персональних даних надає Організатору з метою реалізації правовідносин в межах завдань та умов функціювання Програми.
    5.14. Надаючи згоду на обробку персональних даних, Учасник Програми повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних UPGgood Організатора з метою досягнення цілей та реалізації завдань Програми та обізнаний зі своїми правами як суб‘єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
    5.15. В усіх питаннях щодо відносин з Організатором Учасник керується Цими правилами та вимогами чинного законодавства України.

    6. Нарахування та використання бонусів
    6.1. Учасник має можливість накопичувати бонуси, здійснюючи покупки пального, товарів і послуг на АЗС/АЗК Організатора за готівку або за допомогою банківських платіжних карток (винятком є скринька UPGgood). Зарахування бонусів здійснюється на картку Учасника, яку він має надати оператору на АЗС/АЗК в момент оплати. Кількість бонусів, яка зараховується на Ідентифікатор лояльності Учасника, визначається умовами Програми.
    6.2. Бонусами вважаються нарахування на ідентифікатор лояльності (картку або
    віртуальну картку Учасника)
    UPGgood, які здійснюються за схемою:
    – до 20 літрів заправленого пального – 10 бонусів (еквівалент 10 коп.) за кожен літр;
    – від 20 літрів до 30 літрів заправленого пального – 15 бонусів (еквівалент 15 коп.) за кожен літр;
    – від 30 літрів до 50 літрів заправленого пального – 20 бонусів (еквівалент 20 коп.) за кожен літр;
    – від 50 літрів до 100 літрів заправленого пального – 30 бонусів (еквівалент 30 коп.) за кожен літр;
    – від 100 літрів заправленого пального – 40 бонусів (еквівалент 40 коп.) за кожен літр;
    – 2% від суми покупки товарів на АЗС/АЗК upg бонусами на картку UPGgood.
    6.3. Зарахування бонусів на картку відбувається після здійснення покупки пального або товарів, і вони стають доступними для використання впродовж доби.
    6.4. Бонуси не нараховуються і не використовуються за/для придбання підакцизних товарів (алкогольних та слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів), карток поповнення стільникового зв’язку, товарів і послуг, що підпадають під категорію акційних, та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор.
    6.5. У випадку, якщо учасник не зареєстрував вказану картку протягом року, вона анулюється в односторонньому порядку.
    6.6. Для використання накопичених бонусів або літрів із Скриньки UPGgood Учасник повинен звернутись до оператора заправних станцій АЗС/АЗК Організатора, озвучити ПІН-код, для введення його оператором з екранної клавіатури, для підтвердження факту списання.
    6.7. Бонуси не є засобом платежу і можуть використовуватись Учасником тільки для отримання винагороди – права придбання товару або послуги в точці продажу згідно умов Програми за договірною вартістю.
    6.8. Кількість бонусів, що може бути використана Учасником для обміну на винагороду, повинна бути достатньою для такого отримання – еквівалентна вартості винагороди.
    6.9. Щоразу в фіскальному чеку відображається кількість бонусів до та після покупки.
    6.10. Використовувати бонуси можуть тільки зареєстровані Учасники Програми, та вони автоматично беруть участь в акціях, що проводяться в мережі Організатора Програми.
    6.11. При поверненні товару (крім пального), придбаного за бонуси з картки Учасника, кількість бонусів, яка була списана, повертається на картку.
    6.12. Учасник має можливість оплатити пальне за допомогою платіжних систем, які на момент платежу приймаються Організатором, та зарахувати його на рахунок Скриньки UPGgood в літровому еквіваленті за ціною продажу, що встановлюється Організатором на момент покупки.
    6.13. Учасник має право на використання пального з рахунку Скриньки UPGgood на всіх АЗС/АЗК Організатор, що беруть участь у Програмі.
    6.14. Відповідно до кількості нарахованих на Лічильник Бонусів (рахунок) Учасника Бонусів Організатор надає Учасникові право придбати (отримати) Винагороди за спеціальними умовами, а також брати участь у акціях та пропозиціях від Організатора Програми.
    6.15. Організатор Програми визначає перелік Винагород, спосіб їх придбання та отримання, а також кількість Бонусів, які списуються з Лічильника бонусів (Рахунку) Учасника у зв’язку з придбанням (отриманням) Винагород. Кількість та асортимент
    Винагород може змінюватися.
    6.16. Видача винагороди здійснюється за умови пред’явлення картки з Ідентифікатором лояльності Учасника Програми або Віртуальної картки в мобільному додатку upg. Відповідна кількість бонусів буде списана з лічильника бонусів (рахунку) Учасника.
    6.17. Бонуси не є і не можуть бути засобами платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу. Учасники Програми не мають права використовувати Бонуси для розрахунку за товари, переказувати Бонуси іншим Учасникам Програми, а також вимагати обміну Бонусів на грошові кошти в готівковій чи безготівковій формі.
    6.18. Нараховані Бонуси не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові готівковими коштами.
    6.19. У випадку, якщо відбулося не авторизоване Учасником списання Бонусів, Учасник зобов’язаний повідомити про це Організатора шляхом звернення на Гарячулінію Програми:
    6.19.1. протягом 14 календарних днів з моменту такого списання Бонуси за умови, що Ідентифікатор лояльності Учасника не був втрачений;
    6.19.2. протягом 24 годин з моменту власної останньої транзакції з використанням Ідентифікатора лояльності, якщо Ідентифікатор лояльності Учасника втрачено.
    Організатор не може гарантувати повернення на рахунок Учасника списаних без відома Учасника Бонусів.
    6.20. Нарахування бонусів по дисконтних акціях та програмах визначається виключно офіційними правилами (або іншими регламентними документами) цих програм/акцій.
    6.21. Організатор має право припинити Програму або будь-яку її частину в будь- який час шляхом попереднього повідомлення Учасника. В такому повідомленні буде міститися дата, починаючи з якої в Учасника не буде можливості заробляти Бонуси, а також період, протягом якого Бонуси будуть залишатися чинними. Після закінчення цього терміну користування Бонусами стане неможливим, усі Бонуси, що залишаться на рахунку, буде скасовано на момент закінчення визначеного Організатором періоду.

    7. Інші умови
    7.1. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутись до Організатора та пред’явити чек, що підтверджує придбання відповідного товару (робіт, послуг). Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.
    7.2. Несанкціоноване втручання в роботу Програми UPGgood тягне за собою відповідальність згідно чинного законодавства.
    7.3. Програма є довготерміновою.

    8. Виняткові права Організатора
    8.1. Організатор має виняткові права на управління Програмою, її зупинення, скасування, закриття, розвиток, доповнення та зміну умов. Організатор має виняткові права на вибір АЗС/АЗК, які беруть участь або не беруть участь у Програмі UPGgood.
    8.2. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в умови Програми (нарахування бонусів і терміни проведення програми), про що повідомляє Учасників Програми шляхом розміщення інформації у точках продажу та на Web-сайті Програми.
    8.3. У випадку розбіжностей між текстом, який розміщений на Web-сайті та
    рекламних носіях, та офіційно затвердженими директором та введеними в дію згідно
    наказу Офіційними правилами Бонусної програми UPGgood, юридичну силу має остання чинна редакція Офіційних правил Бонусної програми UPGgood, викладених в паперовому вигляді та підписаних уповноваженою особою підприємства.