Вакансії в офіс
Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!
Рекрутер
проспект Визволителів, 13
Основні завдання:
- Планувати та здійснювати процес підбору та найму персоналу відповідно до потреб Компанії
- Працювати зі всіма можливими каналами залучення кандидатів
- Звичайно, проводити співбесіди з кандидатами, оцінювати їхні професійні навички та визначати відповідність посаді
- Вести базу кандидатів та аналітику процесу рекрутингу
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року
- Розуміння принципів масового підбору персоналу та розуміння важливості цієї функції
- Вміння ефективно працювати зі всіма можливими та неможливими каналами пошуку та залучення кандидатів
- Високий рівень комунікації, тому що комунікація — це найголовніший skill в житті, а тим більше в житті HRa
Компанія пропонує:
- Виконання зобов’язань перед своїми співробітниками
- Офіційне оформлення та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного та кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс неподалік від м. Дарниця
- Робочій день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці, є можливість гібридного формату
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
SMM-менеджер
проспект Правди, 47
Основні завдання:
- Розробка SMM-стратегій
- Створення і ведення контент-плану (тематичні/розважальні пости)
- Створення і супровід сторінок у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok та ін.)
- Копірайтинг
- Запуск рекламних кампаній у соціальних мережах, контроль і аналіз показників
- Генерація інфоприводів для написання статей і постів
- Розробка механік активацій (конкурсів, розіграшів)
- Розробка і впровадження механізмів із залучення аудиторії соціальних мереж на сайт
- Комунікація у спільнотах: модерування, відповіді на коментарі, видалення спаму та інше
- Аналіз ефективності проведення SMM кампаній (періодичне створення звітів щодо проектів)
- Відстеження інформаційних трендів у тематиках продуктів компанії
- Співробітництво з блогерами
- Ведення блогу на корпоративному сайті
- Супровід сторінок компанії у Вікіпедії
- Комунікація з підрядниками (виготовлення контенту)
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи у SMM — від 2 років
- Знання метрик, методик і інструментів SMM, функціоналу соціальних мереж
- Досвід просування груп/каналів
- Досвід роботи з рекламними кабінетами (таргет) Facebook/Linkedin/Instagram/
- Здатність швидко реагувати на запити, коментарі
- Копірайт, навички грамотно складати текст (укр. мовою)
Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
Head of digital
проспект Правди, 47
Основні завдання:
- Розробка і впровадження цифрових маркетингових стратегій, спрямованих на збільшення продажів і підвищення брендової свідомості компанії
- Оптимізація і управління рекламними кампаніями в різних цифрових каналах (Meta Ads Manager)
- Аналіз і моніторинг ефективності маркетингових кампаній, впровадження змін для досягнення максимальних результатів
- Розвиток і впровадження SEO-стратегій для поліпшення позиціонування компанії в пошукових системах
- Створення і відстеження контент-маркетингових стратегій, включаючи розробку цільового контенту, планування публікацій і аналіз взаємодії з аудиторією
- Аналіз конкурентного середовища і трендів у цифровому маркетингу, розробка рекомендацій для вдосконалення стратегій компанії
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2 років
- Вища освіта у сфері маркетингу, реклами, PR або суміжних галузях
- Глибоке розуміння цифрових маркетингових інструментів і стратегій
- Досвід розробки і впровадження рекламних кампаній у Meta Ads Manager
- Знання SEO-оптимізації і контент-маркетингу
- Вміння працювати з аналітичними інструментами для моніторингу і оцінки ефективності маркетингових активностей
- Креативність, вміння генерувати ідеї і втілювати їх у практичні рішення
- Високий рівень комунікативних навичок і вміння працювати в команді
Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
Начальник АЗК
Київ
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
- Конкурентну заробітну плату
- Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
- Знижку на харчування
- Комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната)
Наші очікування:
- Вища освіта
- Досвід керування колективом від 20 чоловік
- Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
- Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти
Основні обов’язки:
- Організація ефективної роботи АЗК
- Формування, мотивація та розвиток команди
- Забезпечення виконання планів продажу палива та супутніх товарів
- Контроль роботи на каси
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-14-38 (Юлія)
Регіональний менеджер АЗК
Київ
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
- Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
- Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
- Компенсацію пального
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
Наші очікування від кандидата:
- Вища освіта — обов’язково
- Досвід роботи керівником АЗК, регіональним директором — від 2-х років
- Знання особливостей нафтобізнесу — бажано
- Досвід управління колективом — від 2-х років
- Наявність власного автомобіля — обов’язково
Основні обов’язки:
- Операційне управління мережею АЗК у регіоні
- Управління, розвиток і вдосконалення команди
- Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
- Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
- Забезпечення безперебійної роботи АЗК
- Мінімізація повних і часткових простоїв
- Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
- Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
- Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
Виконроб
Київ, проспект Правди, 47.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
- Конкурентну заробітну плату
- Графік роботи — 5/2
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
- Знижку на харчування
- Комфортні умови праці і сучасний офіс
Наші очікування:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
- Вища освіта у сфері будівництва і архітектури
- Знання будівельних норм, правил і технологій
- Знання ринку будівельних підрядників
- Вміння чітко організовувати робочі процеси і контролювати їх виконання
- Вміння працювати в команді і ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами проекту
- Готовність до відряджень по Україні
- Наявність автомобіля
Основні обов’язки:
- Координація і контроль робіт на будівельному об’єкті згідно з проектом і планом
- Організація і контроль виконання робіт підрядниками
- Взаємодія з замовниками, архітекторами, інженерами і іншими сторонами проекту
- Контроль за дотриманням технічних вимог, норм і стандартів
- Планування і організація робочих процесів на об’єкті
- Вирішення технічних і організаційних питань, що виникають під час будівництва
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
Регіональний менеджер АЗК
Вінниця
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
- Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
- Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
- Компенсацію пального
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
Наші очікування від кандидата:
- Вища освіта — обов’язково
- Досвід роботи керівником АЗК, регіональним директором — від 2-х років
- Знання особливостей нафтобізнесу — бажано
- Досвід управління колективом — від 2-х років
- Наявність власного автомобіля — обов’язково
Основні обов’язки:
- Операційне управління мережею АЗК у регіоні
- Управління, розвиток і вдосконалення команди
- Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
- Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
- Забезпечення безперебійної роботи АЗК
- Мінімізація повних і часткових простоїв
- Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
- Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
- Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)
Начальник АЗК (Авангард)
Одеса, вулиця Ангарська
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
- Конкурентну заробітну плату
- Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
- Знижку на харчування
- Комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната)
Наші очікування від кандидата:
- Вища освіта
- Досвід керування колективом від 20 чоловік
- Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
- Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти
Основні обов’язки:
- Організація ефективної роботи АЗК
- Формування, мотивація і розвиток команди
- Забезпечення виконання планів продажу палива і супутніх товарів
- Контроль роботи на касі
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)