Ваш браузер Застарів

Щоб використовувати всі можливості сайту завантажте і встановіть один з нищевказаних браузерів

Замовити карту

Залиште свої контактні дані і наш оператор зв'яжеться з Вами для уточнення деталей

    Вакансії в офіс

    Компанія

    Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!

    Оберіть область
    Київська область
    Житомирська область
    Одеська область
    Київ

    Рекрутер

    проспект Визволителів, 13

    Посилання на вакансію

    Основні завдання:

    • Планувати та здійснювати процес підбору та найму персоналу відповідно до потреб Компанії
    • Працювати зі всіма можливими каналами залучення кандидатів
    • Звичайно, проводити співбесіди з кандидатами, оцінювати їхні професійні навички та визначати відповідність посаді
    • Вести базу кандидатів та аналітику процесу рекрутингу

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року
    • Розуміння принципів масового підбору персоналу та розуміння важливості цієї функції
    • Вміння ефективно працювати зі всіма можливими та неможливими каналами пошуку та залучення кандидатів
    • Високий рівень комунікації, тому що комунікація — це найголовніший skill в житті, а тим більше в житті HRa

    Компанія пропонує:

    • Виконання зобов’язань перед своїми співробітниками
    • Офіційне оформлення та офіційну заробітну плату (повністю «білу») 
    • Можливості для професійного та кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс неподалік від м. Дарниця
    • Робочій день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці, є можливість гібридного формату

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером (Тетяна)

    Київ

    SMM-менеджер

    проспект Правди, 47

    Посилання на вакансію

    Основні завдання:

    • Розробка SMM-стратегій
    • Створення і ведення контент-плану (тематичні/розважальні пости)
    • Створення і супровід сторінок у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok та ін.)
    • Копірайтинг
    • Запуск рекламних кампаній у соціальних мережах, контроль і аналіз показників
    • Генерація інфоприводів для написання статей і постів
    • Розробка механік активацій (конкурсів, розіграшів)
    • Розробка і впровадження механізмів із залучення аудиторії соціальних мереж на сайт
    • Комунікація у спільнотах: модерування, відповіді на коментарі, видалення спаму та інше
    • Аналіз ефективності проведення SMM кампаній (періодичне створення звітів щодо проектів)
    • Відстеження інформаційних трендів у тематиках продуктів компанії
    • Співробітництво з блогерами
    • Ведення блогу на корпоративному сайті
    • Супровід сторінок компанії у Вікіпедії
    • Комунікація з підрядниками (виготовлення контенту)

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи у SMM — від 2 років
    • Знання метрик, методик і інструментів SMM, функціоналу соціальних мереж
    • Досвід просування груп/каналів
    • Досвід роботи з рекламними кабінетами (таргет) Facebook/Linkedin/Instagram/
    • Здатність швидко реагувати на запити, коментарі
    • Копірайт, навички грамотно складати текст (укр. мовою)

    Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером (Тетяна)

    Київ

    Head of digital

    проспект Правди, 47

    Посилання на вакансію

    Основні завдання:

    • Розробка і впровадження цифрових маркетингових стратегій, спрямованих на збільшення продажів і підвищення брендової свідомості компанії
    • Оптимізація і управління рекламними кампаніями в різних цифрових каналах (Meta Ads Manager)
    • Аналіз і моніторинг ефективності маркетингових кампаній, впровадження змін для досягнення максимальних результатів
    • Розвиток і впровадження SEO-стратегій для поліпшення позиціонування компанії в пошукових системах
    • Створення і відстеження контент-маркетингових стратегій, включаючи розробку цільового контенту, планування публікацій і аналіз взаємодії з аудиторією
    • Аналіз конкурентного середовища і трендів у цифровому маркетингу, розробка рекомендацій для вдосконалення стратегій компанії

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2 років
    • Вища освіта у сфері маркетингу, реклами, PR або суміжних галузях
    • Глибоке розуміння цифрових маркетингових інструментів і стратегій
    • Досвід розробки і впровадження рекламних кампаній у Meta Ads Manager
    • Знання SEO-оптимізації і контент-маркетингу
    • Вміння працювати з аналітичними інструментами для моніторингу і оцінки ефективності маркетингових активностей
    • Креативність, вміння генерувати ідеї і втілювати їх у практичні рішення
    • Високий рівень комунікативних навичок і вміння працювати в команді

    Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером (Тетяна)

    Київ

    Начальник АЗК

    Київ

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната)

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід керування колективом від 20 чоловік
    • Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
    • Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти

    Основні обов’язки:

    • Організація ефективної роботи АЗК
    • Формування, мотивація та розвиток команди
    • Забезпечення виконання планів продажу палива та супутніх товарів
    • Контроль роботи на каси

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером  (Юлія)

    Київ

    Регіональний менеджер АЗК

    Київ

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
    • Компенсацію пального
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта — обов’язково
    • Досвід роботи керівником АЗК, регіональним директором — від 2-х років
    • Знання особливостей нафтобізнесу — бажано
    • Досвід управління колективом — від 2-х років
    • Наявність власного автомобіля — обов’язково

    Основні обов’язки:

    • Операційне управління мережею АЗК у регіоні
    • Управління, розвиток і вдосконалення команди
    • Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
    • Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
    • Забезпечення безперебійної роботи АЗК
    • Мінімізація повних і часткових простоїв
    • Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
    • Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
    • Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)

    Київ

    Виконроб

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Графік роботи — 5/2
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці і сучасний офіс

    Наші очікування:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
    • Вища освіта у сфері будівництва і архітектури
    • Знання будівельних норм, правил і технологій
    • Знання ринку будівельних підрядників
    • Вміння чітко організовувати робочі процеси і контролювати їх виконання
    • Вміння працювати в команді і ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами проекту
    • Готовність до відряджень по Україні
    • Наявність автомобіля

    Основні обов’язки:

    • Координація і контроль робіт на будівельному об’єкті згідно з проектом і планом
    • Організація і контроль виконання робіт підрядниками
    • Взаємодія з замовниками, архітекторами, інженерами і іншими сторонами проекту
    • Контроль за дотриманням технічних вимог, норм і стандартів
    • Планування і організація робочих процесів на об’єкті
    • Вирішення технічних і організаційних питань, що виникають під час будівництва

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)

    Вінниця

    Регіональний менеджер АЗК

    Вінниця

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
    • Компенсацію пального
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта — обов’язково
    • Досвід роботи керівником АЗК, регіональним директором — від 2-х років
    • Знання особливостей нафтобізнесу — бажано
    • Досвід управління колективом — від 2-х років
    • Наявність власного автомобіля — обов’язково

    Основні обов’язки:

    • Операційне управління мережею АЗК у регіоні
    • Управління, розвиток і вдосконалення команди
    • Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
    • Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
    • Забезпечення безперебійної роботи АЗК
    • Мінімізація повних і часткових простоїв
    • Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
    • Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
    • Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-230-01-30 (Тетяна)

    Одеса

    Начальник АЗК (Авангард)

    Одеса, вулиця Ангарська

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната)

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта
    • Досвід керування колективом від 20 чоловік
    • Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
    • Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти

    Основні обов’язки:

    • Організація ефективної роботи АЗК
    • Формування, мотивація і розвиток команди
    • Забезпечення виконання планів продажу палива і супутніх товарів
    • Контроль роботи на касі

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)

    Контакти
    Тетяна Снітко Начальник відділу підбору та адаптації персоналу
    тел.: 067-230-01-30
    email: snitko@upg.ua