Ваш браузер Застарів

Щоб використовувати всі можливості сайту завантажте і встановіть один з нищевказаних браузерів

Замовити карту

Залиште свої контактні дані і наш оператор зв'яжеться з Вами для уточнення деталей

    Вакансії в офіс

    Компанія

    Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!

    Оберіть область
    Київська область
    Житомирська область
    Одеська область
    Хмельницька область
    Вінницька область
    Львівська область
    Волинська область
    Закарпатська область
    Полтавська область
    Київ

    Бренд-шеф у VIVO cafe

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи кухні по всій мережі
    • Виконання стандартів компанії
    • Планування та організація роботи на кухні, контроль над усіма виробничими процесами
    • Контроль якості поставок, правил зберігання продукції, контроль за дотриманням усіх санітарних норм
    • Формування ефективної команди
    • Виконання поставлених цілей по KPI
    • Організація відкриття нових кафе
    • Розробка технологічних карт і нового меню

    Які навички стануть в нагоді:

    • Профільна освіта
    • Досвід роботи бренд-шефом або шеф-кухарем у мережах у сфері HoReCa від 5 років
    • Готовність до відряджень по території України та наявність автомобіля
    • Знання технології виробництва, усіх норм і правил закладів громадського харчування, стандартів і термінів зберігання продукції
    • Навички організації виробничих процесів на кухні, навички планування і контролю
    • Відповідальність, лідерські якості, організованість, орієнтація на результат
    • Знання НАССР

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Аналітик відділу маркетингу

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Робота з базою даних (формування вибірок за заданими критеріями для активностей і комунікації, формування звітів з продажу/активностей, підготовка технічного опису і налаштування акцій, тестування роботи акцій)
    • Глибоке вивчення купівельної поведінки, відгуків на комунікації (канали  / контент)
    • Сегментування клієнтської бази
    • Оцінка потенціалу кожного сегмента і участь у розробці цільових СRM-кампаній
    • Аналіз ефективності кожної акції або «комунікації» з клієнтською базою

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Знання EXCEL на високому рівні, знання SQL
    • Досвід роботи з BI системами (Power BI, QlikView, SAP та ін.) та з платформами онлайн опитування SurveyMonkey, Zoho survey тощо — буде перевагою
    • Вміння працювати з масивами даних
    • Уважність, відповідальність, розвинуті навики тайм менеджементу.

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Інтернет-маркетолог

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Контроль онлайн каналів, каналів комунікацій (Google Ads, Meta, SEO, YouTube)
    • Координація та комунікація з контрагентами з напрямку digital, за необхідності супровід їхньої роботи на АЗК
    • Підготовка та надання необхідної інформації контрагентам при плануванні онлайн активностей компанії
    • Підготовка та додавання інформації (кроспостинг) на сайт компанії, чат-бот, мобільний додаток, YouTube, push
    • Додавання та редагування локацій АЗК у Google My Business
    • Моніторинг показників у Google Analytics
    • Інші завдання, пов’язані з digital маркетингом у компанії

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи від 1-го року — обов’язково
    • Впевнений користувач digital сервісів та інструментів — обов’язково
    • Буде перевагою знання копірайтингу

    Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
    Київ

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    м. Київ, проспект Правди, 47

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-411-55-80 (Анастасія)

    Київ

    Програміст 1С BAS ERP

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Розробка, впровадження та підтримка функціональності системи BAS ERP на базі 1С
    • Аналіз потреб бізнесу та розробка відповідних рішень
    • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи системи
    • Доопрацювання конфігурації (звіти, обробки, друковані форми)
    • Інтеграція BAS ERP зі сторонніми підсистемами
    • Оптимізація запитів
    • Аналіз коду та пошук рішень з метою оптимізації швидкодії системи

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи з високонавантаженими базами
    • Досвід роботи на посаді програміста BAS ERP від ​​3 років
    • Знання принципів управлінського обліку в BAS ERP
    • Досвід написання обмінів між конфігураціями лінійки BAS
    • Досвід розробки на керованих формах
    • Участь у проектуванні систем на базі BAS ERP, УТ, КУП, Документообіг, ЗУП, 1С:Підприємство для великих підприємств — від 30 робочих місць і більше

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Київ

    Виконроб

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Графік роботи — 5/2
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці і сучасний офіс

    Наші очікування:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
    • Вища освіта у сфері будівництва і архітектури
    • Знання будівельних норм, правил і технологій
    • Знання ринку будівельних підрядників
    • Вміння чітко організовувати робочі процеси і контролювати їх виконання
    • Вміння працювати в команді і ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами проекту
    • Готовність до відряджень по Україні
    • Наявність автомобіля

    Основні обов’язки:

    • Координація і контроль робіт на будівельному об’єкті згідно з проектом і планом
    • Організація і контроль виконання робіт підрядниками
    • Взаємодія з замовниками, архітекторами, інженерами і іншими сторонами проекту
    • Контроль за дотриманням технічних вимог, норм і стандартів
    • Планування і організація робочих процесів на об’єкті
    • Вирішення технічних і організаційних питань, що виникають під час будівництва

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Коростень

    Ревізор

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Проводити ревізію мережі АЗК UPG відповідно до процедур і розпоряджень, затверджених на підприємстві, по всій Україні
    • Перерахунок продуктів кафе при АЗК
    • Складання звітів за результатами перевірок, внесення пропозицій щодо вдосконалення способів і методів проведення перевірок

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Досвід у сфері продажів буде особливою перевагою
    • Готовність проводити до 80% робочого часу у відрядженнях
    • Впевнений користувач Microsoft Office
    • Високий рівень етики ділового спілкування
    • Розвинені навички ефективного управління часом і готовність працювати в умовах високого темпу роботи, самоорганізація та відповідальність

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Компенсацію відряджень
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Начальника автотранспортного відділу

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Службове авто та компенсацію пального

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища профільна освіта – обов’язково
    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років
    • Досвід керування автопарком від 300 одиниць техніки
    • Навички керування колективом від 100 співробітників
    • Управлінські навички, розвинені на високому рівні

    Основні обов’язки:

    • Забезпечення безперебійної роботи автотранспортного відділу
    • Робота з персоналом: підбір, навчання та контроль дотримання трудової дисципліни
    • Розробка планів і графіків оглядів і профілактичних ремонтів автотранспорту
    • Керівництво роботами із забезпечення безпеки дорожнього руху, спрямування діяльності працівників підрозділів на реалізацію заходів щодо попередження дорожньо-транспортних пригод
    • Погодження плану (графіків) з підрядними організаціями, що задіяні для проведення ремонтних робіт

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Коростень

    Інженер з експлуатації складів паливно мастильних матеріалів

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Наші очікування від кандидата:

    • Освіта вища технічна
    • Досвід роботи на посаді інженера з експлуатації або на інших інженерно-технічних посадах від 3 років
    • Знання та досвід у галузі складського господарства паливно мастильних матеріалів
    • Вміння працювати з програмним забезпеченням для складського обліку
    • Знання нормативно-правової бази у галузі безпеки праці та пожежної безпеки
    • Відповідальність, уважність до деталей та орієнтація на результат
    • Готовність до відряджень

    Основні обов’язки:

    • Організовує виконання технічного обслуговування і ремонт технологічного обладнання згідно з вимогами експлуатаційно-ремонтної документації
    • Відповідає та забезпечує безперебійну роботи складу ПММ
    • Забезпечує своєчасне виконання планово-запобіжних ремонтів, затверджених графіків профілактичних робіт
    • Приймає участь у розробці реконструкції обладнання та устаткування складів ПММ
    • Прийом в експлуатацію обладнання складів ПММ
    • Складає плани і графіки ремонтно-профілактичних робіт
    • Здійснення технічної підготовки персоналу до робіт з обкладенням та устаткування ПММ
    • Забезпечення дотримання вимог безпеки та пожежної безпеки на складі

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
    • Компенсацію пального
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    Одеса

    Начальник АЗК (Авангард)

    Одеса, вулиця Ангарська

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната)

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта
    • Досвід керування колективом від 20 чоловік
    • Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
    • Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти

    Основні обов’язки:

    • Організація ефективної роботи АЗК
    • Формування, мотивація і розвиток команди
    • Забезпечення виконання планів продажу палива і супутніх товарів
    • Контроль роботи на касі

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)

    Одеса

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Одеса

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Кам'янець-Подільський

    Регіональний керівник АЗК

    Кам'янець-Подільський

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
    • Компенсацію пального
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта — обов’язково
    • Досвід роботи регіональним директором — від 2-х років
    • Знання особливостей нафтобізнесу
    • Досвід управління колективом — від 2-х років
    • Наявність власного автомобіля — обов’язково

    Основні обов’язки:

    • Операційне управління мережею АЗК у регіоні
    • Управління, розвиток і вдосконалення команди
    • Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
    • Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
    • Забезпечення безперебійної роботи АЗК
    • Мінімізація повних і часткових простоїв
    • Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
    • Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
    • Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Вінниця

    Регіональний менеджер АЗК

    Вінниця

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди
    • Графік роботи — 5/2 (з 9:00 до 18:00)
    • Компенсацію пального
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта — обов’язково
    • Досвід роботи керівником АЗК, регіональним директором — від 2-х років
    • Знання особливостей нафтобізнесу — бажано
    • Досвід управління колективом — від 2-х років
    • Наявність власного автомобіля — обов’язково

    Основні обов’язки:

    • Операційне управління мережею АЗК у регіоні
    • Управління, розвиток і вдосконалення команди
    • Управління продажами в магазинах і кафе на АЗК
    • Координація вчасного і успішного запуску нових АЗК і реконструкції тих, що працюють
    • Забезпечення безперебійної роботи АЗК
    • Мінімізація повних і часткових простоїв
    • Нагляд за дотриманням правил пожежної безпеки і охорони праці на АЗК
    • Ведення і утримання в порядку технічної документації, необхідної на АЗК
    • Надання звітів за запитом (бухгалтерія, відділ роздрібної торгівлі мережі АЗК)

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Вінниця

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Вінниця

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Львів

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Львів

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Луцьк

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Луцьк

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Мукачево

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Мукачево

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Кременчуг

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Кременчуг

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Контакти
    Тетяна Снітко Начальник відділу підбору та адаптації персоналу
    тел.: 067-412-31-90