Ваш браузер Застарів

Щоб використовувати всі можливості сайту завантажте і встановіть один з нищевказаних браузерів

Замовити карту

Залиште свої контактні дані і наш оператор зв'яжеться з Вами для уточнення деталей

    Вакансії в офіс

    Компанія

    Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!

    Оберіть область
    Київська область
    Житомирська область
    Львівська область
    Волинська область
    Київ

    Адміністратор навчальних проєктів

    проспект Георгія Нарбута, 13

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

     

    Адміністратор навчальних проєктів

     

    Хто нам потрібен?

     

    Ми шукаємо уважного, відповідального та комунікабельного адміністратора, який допомагатиме команді L&D з організацією як онлайн, так і очних форматів навчання. Якщо ви любите, коли все чітко організовано, вмієте працювати з платформами і документами, — ця роль саме для вас.

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

     

    Адміністрування аудиторних зустрічей та стажувань:

    • Організовувати набір у тренінгові групи, вести звітність по процесу
    • Оформлювати документи для участі в навчальних заходах
    • Працювати з рахунками: збирати, погоджувати, подавати на оплату
    • Координувати організацію навчальних подій: комунікація з учасниками, забезпечення матеріалами для тренінгів, вирішення поточних питань
    • Формувати звітність за проведеними заходами
    • Бронювати готелі, організовувати відрядження, вести базу стажерів і локацій стажування 
    • Контролювати якість стажування керівників і лінійного складу мережі 

     

    Адміністрування навчальних проєктів:

     

    • Формувати та оновлювати звітність, контролювати прогрес учасників проєктів
    • Комунікувати з учасниками проєктів: відповідати на запити, вирішувати технічні питання, організовувати онлайн-зустрічі
    • Перевіряти правильність виконання базових завдань у проєктах
    • Складати накази, чеклісти, інструкції

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Досвід адміністративної або координаторської роботи від 1 року
    • Впевнене володіння офісними програмами (Google workspace: sheets, docs, drive тощо)
    • Відповідальність, організованість, уважність до деталей
    • Готовність працювати з великою кількістю запитів і підтримувати порядок у процесах
    • Базові технічні навички роботи з LMS (ми працюємо з Collaborator) будуть перевагою

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Бронювання співробітників
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Новий просторий офіс у районі станції метро Дарниця біля мальовничого парку
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю

     

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Керівник відділу просування бренду

    проспект Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

     

    Керівник відділу просування бренду

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

     

    • Організація роботи напрямку та відповідальність за процеси
    • Розробка та реалізація плану маркетингових активностей згідно стратегії розвитку бренду
    • Визначення каналів комунікації по бренду, втілення в життя визначеної комунікаційної стратегії
    • Відповідальність за контент (графічний, відео- та аудіо) у мережі АЗК та зовнішній вигляд об’єктів, промоматеріалів (POS) тощо
    • Взаємодія з підрядниками, підготовка медіапланів та їх реалізація
    • Планування та організація промоактивностей у мережі
    • Планування та ведення зовнішньої комунікації, формування ефективного рекламного медіаміксу
    • Формування звітів за промо- та рекламними кампаніями
    • Комунікація з внутрішніми замовниками промо- та медіаматеріалів

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Досвід роботи від 3 років на посаді з аналогічним функціоналом, робота в сфері маркетингу – від 5 років
    • Універсальність: творче мислення, креативність і аналітичні здібності
    • Наполегливість, вміння доводити почате до кінця, розвинені презентаційні навички
    • Вільне володіння програмами Microsoft/Google або їх аналогами, програмами організації робочих процесів і завдань, бухгалтерськими програмами

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

     

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Фахівець з ліцензування

    проспект Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

     

    Фахівець з ліцензування

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

     

    • Підготовка та подання документів для отримання, переоформлення або анулювання ліцензій (зберігання, транспортування, торгівля пальним тощо)
    • Контроль строків дії наявних ліцензій та внесення змін у разі необхідності
    • Ведення реєстру дозвільної документації підприємства
    • Взаємодія з державними контролюючими органами
    • Моніторинг змін у нормативно-правовій базі, що стосуються дозвільної діяльності
    • Супровід перевірок і підготовка відповідної документації 

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Вища юридична освіта, також розглядаємо студентів останніх курсів ВНЗ
    • Готові розглянути кандидатів без досвіду роботи, досвід роботи з ліцензійною документацією буде плюсом
    • Знання профільного законодавства України
    • Впевнений користувач MS Office, Excel
    • Уважність до деталей, відповідальність, вміння працювати в умовах дедлайнів

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

     

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Діловод

    проспект Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG шукає

     

    Діловода

     

    Чим потрібно буде займатися:

     

    • Вести облік внутрішньої, вхідної та вихідної документації
    • Готувати службові записки, накази, акти, листи та інші документи
    • Координувати погодження документів між підрозділами
    • Вести реєстри та допомагати колегам із правильним оформленням документації
    • Бути локальним супергероєм порядку й організації

     

    Ти ідеальний кандидат, якщо:

     

    • Маєш середню спеціальну або вищу освіту
    • Знаєш діловодство не лише в теорії, а й у бою (досвід від 1 року — плюс до карми)
    • Умієш працювати з Word, Excel та електронними системами документообігу (якщо це не просто слова в резюме)
    • Маєш грамотну українську мову й уважність до деталей
    • Любиш, коли все на своїх місцях, а тексти — без помилок
    • Не боїшся монотонності, бо знаєш, що в дрібницях криється успіх

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

     

    Якщо ти любиш порядок більше, ніж каву вранці, ми вже на тебе чекаємо!

     

    Готовий приєднатися до нашої команди? Надсилай своє резюме. Зверни увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Рекрутер

    проспект Георгія Нарбута, 13

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG шукає результативного Рекрутера, здатного якісно та своєчасно закривати вакансії.

    Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрне зростання, достойна мотивація та вражаючі результати!

    Ми віримо, що успіх — це можливість робити те, що подобається, розкриваючи свій потенціал на повну. І саме таких людей шукаємо — готових йти до мети та досягати більшого разом з нами.

    Роль HR – дуже важлива, тому, передусім, нам потрібна людина, яка буде залучена до пошуку найкращих до нашої команди.

     

    Чим потрібно буде займатися:

     

    • Планувати та здійснювати процес підбору та найму персоналу відповідно до потреб Компанії
    • Працювати зі всіма можливими каналами залучення кандидатів
    • Проводити співбесіди з кандидатами, оцінювати їхні професійні навички та визначати відповідність посаді
    • Вести базу кандидатів та аналітику процесу рекрутингу

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 6 місяців (готові навчати)
    • Розуміння принципів підбору персоналу та усвідомлення важливості цієї функції
    • Вміння ефективно працювати зі всіма можливими та доступними каналами пошуку та залучення кандидатів
    • Високий рівень комунікації, тому що комунікація — це найголовніший skill в житті, а тим більше в житті HRa

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Бронювання співробітників
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Новий просторий офіс у районі станції метро Дарниця біля мальовничого парку
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю

     

    Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої команди, чекаємо на ваш відгук.

    Київ

    Менеджер з реклами

    проспект Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG шукає креативного Менеджера з реклами відділу просування бренду

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Досвід роботи від 1 року в сфері маркетингу або відповідна профільна освіта
    • Вільне володіння програмами Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) або їх аналогами
    • Уважність до деталей

     

    Основні завдання:

     

    • Розробка, адаптація та виготовлення будь-яких POS-матеріалів для АЗК згідно про-плану та політики підприємства
    • Розробка, оновлення та виготовлення будь-яких навігаційних та рекламних матеріалів для зовнішнього оформлення АЗК
    • Забезпечення до відкриття АЗК необхідних POS-матеріалів для внутрішнього та зовнішнього оформлення АЗК
    • Розробка та адаптація відео та аудіо контенту для будь-яких відео-носіїв та внутрішнього радіо на АЗК
    • Контроль запуску та складання ТЗ для IT відділу по розміщенню відео та аудіо контенту
    • Моніторинг рингу вартості виробництва POS-матеріалів та пошук підрядників з найбільш вигідною ціновою пропозицією
    • Систематичні запити актуальних фото звітів з АЗК, постійна комунікація з керівниками об’єктів та допомога у вирішенні виникаючих питань в межах своєї компетенції
    • Моніторинг та своєчасне замовлення меню-холдерів, підставок, монетниць, цінників та іншої продукції на склад для забезпечення роботи кафе та АЗК
    • Закупка та брендування сувенірної продукції та подарунків для промо акції

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • БРОНЮВАННЯ при наявності поновлених військово-облікових даних
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

     

    Якщо Ви готові взяти на себе виклик і приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме і портфоліо. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Супервайзер

    проспект Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG у пошуках СУПЕРВАЙЗЕРА

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Організація графіків візитів з чек-листами на АЗК
    • Здійснення перевірки станцій за операційними чек-листами
    • Організація опрацювання чек-листів
    • Формування зведеного звіту за проведеними регіональними менеджерами перевірками за чек-листами на АЗК
    • Проведення операційної перевірки АЗК перед запуском об’єкту
    • Розробка та впровадження: робочих інструкцій, внутрішніх положень по стандартах роботи на АЗК, робочих пам’яток, тестів для перевірки знань співробітника за його профілем

    Які навички стануть у нагоді:

    • Маєте повну вищу освіту у сфері менеджменту чи схожих спеціальностях
    • Досвід у сфері продажів буде особливою перевагою
    • Маєте водійські права з досвідом водіння від 2 років
    • Готовність проводити від 60 до 80% робочого часу у відрядженнях
    • Впевнений користувач Microsoft Office, Google Products, Telegram, Viber, WhatsApp
    • Ви комунікабельні та вмієте ефективно спілкуватися, будувати міжфункціональні відносини з колегами. Маєте високий рівень етики ділового спілкування
    • Володієте високим рівнем мовної культури та виразно висловлюєтеся як на письмі, так і в усному спілкуванні
    • Володієте навичками ефективного управління часом і готові працювати в умовах високого темпу роботи, цілеспрямовані, самоорганізовані та відповідальні, стресостійкі

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Заробітну плату, яка складається зі ставки та бонусів. Розмір заробітної плати — від 25 000 грн і не обмежений, та залежить від Вашої продуктивності
    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 з понеділка до п’ятниці

    Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Бухгалтер сектору обліку роздрібної торгівлі супутніми товарами

    вулиця Богдана Хмельницького, 4

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG шукає 

    Бухгалтера сектору обліку роздрібної торгівлі супутніми товарами

     

    Чим потрібно буде займатися:

     

    • Облік первинних документів роботи магазинів АЗК
    • Проведення звірки з постачальниками
    • Облік і контроль руху нафтопродуктів на АЗК
    • Опрацювання змінних звітів з касових апаратів
    • Контроль за дотриманням касової дисципліни на АЗК

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Досвід роботи на посаді бухгалтера від 1-го року
    • Досвід роботи з 1С або ERP
    • Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку
    • Вища профільна освіта
    • Уважність, пунктуальність, відповідальність, комунікабельність
    • Вміння працювати з великими обсягами інформації

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату
    • Бронювання співробітників
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Новий просторий офіс 
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка по п’ятницю

     

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Менеджер з торгівлі

    вулиця Богдана Хмельницького, 4

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

    Менеджер з торгівлі (супутні товари)

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

     

    • Контроль виконання регламентів торгівлі супутніми товарами
    • Контроль і координація роботи товарознавців, а саме: контроль виконання функціональних обов’язків щодо організації торгівлі супутніми товарами, щоденна комунікація з товарознавцями, надання підтримки та контроль роботи
    • Контроль замовлень, наявності, оприбуткування та повернення товару
    • Контроль виконання та своєчасної заміни викладки товарів згідно з оновленими планограмами, перевірка фотозвітів і забезпечення дотримання стандартів викладки
    • Аналіз асортименту, цін, націнки та підготовка пропозицій щодо переоцінок
    • Контроль стану торгового обладнання, ініціювання ремонту або заміни
    • Підготовка регулярних звітів про роботу магазинів та асортименту
    • Участь у відкриттях нових / реконструйованих АЗС, запуск торгових точок

     

    Які навички стануть у нагоді:

     

    • Вища освіта (економічна, маркетинг, менеджмент)
    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року або в Retail
    • Знання програм: впевнений користувач MS Excel, Google
    • Особисті якості: аналітичне мислення, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність, ініціативність
    • Додаткові вимоги: вміння працювати з великим обсягом інформації

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

     

    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 у форматі «work in the office»і, 5-ти денний робочий тиждень з понеділка по п`ятницю
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

     

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Ревізор

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Проводити ревізію мережі АЗК UPG відповідно до процедур і розпоряджень, затверджених на підприємстві, по всій Україні
    • Перерахунок продуктів кафе при АЗК
    • Складання звітів за результатами перевірок, внесення пропозицій щодо вдосконалення способів і методів проведення перевірок

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Досвід у сфері продажів буде особливою перевагою
    • Готовність проводити до 80% робочого часу у відрядженнях
    • Впевнений користувач Microsoft Office
    • Високий рівень етики ділового спілкування
    • Розвинені навички ефективного управління часом і готовність працювати в умовах високого темпу роботи, самоорганізація та відповідальність

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Компенсацію відряджень
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Слюсар-ремонтник

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG у пошуках Слюсаря-ремонтника

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи за спеціальністю
    • Вміння та бажання працювати в команді, націленість на результат, відповідальність, сумлінність, відсутність шкідливих звичок

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Заробітну плату в розмірі від 18 000 грн
    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Львів

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Львів

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Луцьк

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Луцьк

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Контакти
    Юлія Самойленко Менеджер з підбору персоналу