Вакансії в офіс
Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!
Головний дизайнер
Київ, просп. Європейського Союзу, 47
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:
Головний дизайнер
Які навички стануть у нагоді:
- Творчі здібності, креативність, розуміння принципів написання рекламних текстів, створення зображень, що привертають увагу
- Відчуття стилю і естетики
- Вміння працювати в дизайнерських програмах
- Вміння працювати в команді і ставити задачі іншим фахівцям
- Готовність постійно дізнаватися нове і цікавитися новинками ринку
Основні завдання::
- Дизайнер є гарантом візуальної ідентичності бренду UPG. Відповідає за те, що всі творчі ідеї/візуальні матеріали/елементи дизайну компанії відповідають маркетинговій стратегії і бренд-буку і є впізнаваними серед клієнтів
- Управляє творчими проектами компанії — від креативних концепцій до завершення згідно встановлених термінів
- Розробляє key-віжуали і відповідні ТЗ для підрядників по всіх рекламних комунікаціях
- Перетворює абстрактні бізнес-концепції у витончені, елегантні творчі рішення
- Керує напрямком творчих проектів і доносить своє бачення до членів команди
- Співпрацює з іншими керівниками департаменту маркетингу і суміжних департаментів над творчими проектами
- Постійно моніторить якість digital-контенту та іншої реклами/елементів дизайну компанії
- Дотримується найкращих галузевих практик і специфікацій дизайну
- Завжди перебуває в курсі нових галузевих тенденцій і трендів
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Керівник напрямку ландшафтного дизайну
Київ, просп. Європейського Союзу, 47
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:
Керівник напрямку ландшафтного дизайну
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Формування концепції озеленення території АЗК
- Формування команди
- Розробка ескізних і робочих креслень ландшафтного проєкту
- Розробка візуалізації
- Добірка та розрахунок посадкових матеріалів для реалізації проєкту
- Підбір і розрахунок матеріалів для благоустрою території
- Погодження проєкту та кошторису із замовником
- Контроль та участь у реалізації проєкту
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи ландшафтним дизайнером від 2-х років
- Вища освіта, бажано профільна чи будівельна
- Володіння дизайнерськими програмами: ArhiCad, AutoCAD, Lumion, SketchUp, Realtime
- Готовність до відряджень, наявність автомобіля
- Знання дендрології та біологічних особливостей рослин
- Знання основ архітектури
- Просторове мислення та художній смак
- Бажано мати портфоліо робіт
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Компенсація пального та відряджень
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Директор складів ПММ
Київ
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:
Директор складів ПММ (нафтобаза)
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Забезпечення ефективної і безперебійної роботи підрозділів з приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів
- Здійснення контролю за дотриманням працівниками підрозділів інструкцій та правил
- Забезпечення керівництва виробничо-господарською діяльністю підрозділів, контролю за збереженням кількісних та якісних характеристик під час приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів
- Здійснення особистого контролю за виконанням робіт з приймання та відпуску нафтопродуктів
- Забезпечення виконання та дотримання у підрозділах вимог, норм і правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної та техногенної безпеки, виробничої санітарії, охорони навколишнього середовища, правил технічної експлуатації нафтобази
Навички, які будуть обов’язковими:
- Вища технічна освіта — обов’язково
- Досвід роботи керівником великої нафтобази (Укрнафта, Sokar, Okko, Wog) — обов’язковий
- Впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel)
- Готовність до відряджень, наявність автомобіля
- Знання інструкцій, положень, правил, вимог законодавства з охорони праці, правил техніки безпеки, правил технічної експлуатації нафтобаз, правил пожежної безпеки
- Високорозвинені управлінські навички
- Самоорганізованість, організація роботи підлеглих, аналіз проблем і прийняття рішень, ініціативність
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Компенсація пального та відряджень
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Графічний дизайнер
Київ
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Graphic Designer
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Створення анімаційних 2D роликів на зовнішні екрани
- Адаптація дизайн-макетів для зовнішнього та внутрішнього оформлення
- Робота у взаємодії з головним дизайнером і командою маркетингу для створення візуального контенту
- Дотримання термінів і забезпечення високих стандартів якості у всіх аспектах дизайн-процесу
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи від 1 року у Adobe Premiere Pro, After Effects, Illustrator, Photoshop, Figma
- Знання, як швидко змонтувати скрінкаст
- Почуття стилю і вміння робити файні проморолики тривалістю 5-15 сек
- Ретельна робота з деталями та здатність креативно впроваджувати ідеї у різноманітних форматах
- Знання та використання додаткових плагінів, шаблонів для створення ефектів
- Розуміння трендів у дизайні та постійне вдосконалення навичок
- Вміння працювати з векторною графікою, готовність обробляти велику кількість макетів
- Вміння ефективно розподіляти свій робочий час і вкладатися в дедлайни
- Портфоліо з прикладами робіт
- Готовність виконати невелике тестове завдання
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Менеджер з реклами
Київ
Національна мережа АЗК UPG шукає креативного Менеджера з реклами
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи від 1 року в сфері маркетингу або відповідна профільна освіта
- Вільне володіння програмами Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) або їх аналогами
- Уважність до деталей
Основні завдання:
- Розробка, адаптація та виготовлення будь-яких POS-матеріалів для АЗК згідно про-плану та політики підприємства
- Розробка, оновлення та виготовлення будь-яких навігаційних та рекламних матеріалів для зовнішнього оформлення АЗК
- Забезпечення до відкриття АЗК необхідних POS-матеріалів для внутрішнього та зовнішнього оформлення АЗК
- Розробка та адаптація відео та аудіо контенту для будь-яких відео-носіїв та внутрішнього радіо на АЗК
- Контроль запуску та складання ТЗ для IT відділу по розміщенню відео та аудіо контенту
- Моніторинг рингу вартості виробництва POS-матеріалів та пошук підрядників з найбільш вигідною ціновою пропозицією
- Систематичні запити актуальних фото звітів з АЗК, постійна комунікація з керівниками об’єктів та допомога у вирішенні виникаючих питань в межах своєї компетенції
- Моніторинг та своєчасне замовлення меню-холдерів, підставок, монетниць, цінників та іншої продукції на склад для забезпечення роботи кафе та АЗК
- Закупка та брендування сувенірної продукції та подарунків для промо акцій
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо Ви готові взяти на себе виклик і приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме і портфоліо. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося
Категорійний менеджер
Київ
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Категорійний менеджер
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Аналіз ринку та пошук постачальників продукції
- Проведення переговорів з постачальниками, укладання договорів постачання / договорів маркетингу відповідно до стандартів і вимог компанії
- Вирішення питань з постачальниками щодо умов поставок, документів, оплати
- Моніторинг цін конкурентів, прайсів постачальників
- Розробка маркетингових активностей
- Виконання планових показників напрямку (оборот, маржа, націнка, оборотність)
- Участь у формуванні цінової політики, контроль маржинальності
- Ведення всіх необхідних довідників номенклатури, специфікацій, ліцензій, обладнання, що діють, і т.п.
- Розвиток товарної категорії
- Управління асортиментною матрицею, контроль над її дотриманням
- Контроль надходження товарів від постачальників (робота з рекламаціями)
- Створення та контроль планограм торговельної зали, перевірка фотозвітів
- Щоденна робота з товарознавцями щодо асортименту, замовлення та залишків товарів
Які навички стануть у нагоді:
- Вища економічна освіта
- Досвід роботи в Retail від 2-х років
- Знання 1С та Excel – обов’язково
- Аналітичний склад розуму
- Високорозвинені навички комунікації
- Організованість і креативність
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Старший казначей
Київ
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Старший казначей
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Планування руху грошових коштів у короткостроковій/середньостроковій перспективі
- Формування фінансових моделей і звітів руху грошових коштів за проектами
- Формування платіжного календаря
- Взаємодія з банками щодо залучення кредитних коштів, формування пакету документів і звітів за запитами банків
- Контроль виконання банківських ковенант
- Ведення обліку (графіки платежів, розрахунок відсотків, аналіз звітності для банків тощо)
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи в кредитному відділі або казначействі підприємства від 3-х років (буде перевагою)
- Знання фінансового аналізу та бюджетування
- Досвід роботи в 1С ERP
- Професійне володіння Excel
- Уважність, відповідальність, навичка обробки великих обсягів даних, структурування інформації, високий рівень аналітичних здібностей
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Можливість бронювання
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Внутрішній аудитор
Київ
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Внутрішній аудитор
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Проведення планових/позапланових внутрішніх аудитів та/або надання консультаційних послуг з питань перевірки індивідуальної, консолідованої фінансової звітності у відповідності до П (С) БО, МСФЗ; правильності ведення бухгалтерського обліку (МСФЗ та П (С) БО); дотримання податкового законодавства;
- Перевірка організації системи внутрішнього контролю, корпоративного управління та управління ризиками
- Проведення внутрішніх аудиторських перевірок діяльності різних бізнес-напрямків компанії
- Складання письмових висновків (звітів) за результатами проведення внутрішніх аудитів та/або наданих консультаційних послуг
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи за фахом від 2-х років (внутрішній аудитор, бухгалтер) в аудиторських компаніях, холдингах
- Вміння формулювати висновки за результатами проведених перевірок
- Досвід роботи в 1С, BAS
- Знання функцій внутрішнього аудиту, корпоративного управління та міжнародних професійних стандартів внутрішнього аудиту
- Знання МСФЗ та П (С) БО
- Професійне володіння Excel
- Уважність, відповідальність, навичка обробки великих обсягів даних, структурування інформації, високий рівень аналітичних здібностей
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Можливість бронювання
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Технолог харчового виробництва у VIVO cafe
Київ, проспект Правди, 47.
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи кухні по всій мережі
- Виконання стандартів компанії
- Планування та організація роботи на кухні, контроль над усіма виробничими процесами
- Контроль якості поставок, правил зберігання продукції, контроль за дотриманням усіх санітарних норм
- Формування ефективної команди
- Виконання поставлених цілей по KPI
- Організація відкриття нових кафе
- Розробка технологічних карт і нового меню
Які навички стануть в нагоді:
- Профільна освіта
- Досвід роботи бренд-шефом або шеф-кухарем у мережах у сфері HoReCa від 5 років
- Готовність до відряджень по території України та наявність автомобіля
- Знання технології виробництва, усіх норм і правил закладів громадського харчування, стандартів і термінів зберігання продукції
- Навички організації виробничих процесів на кухні, навички планування і контролю
- Відповідальність, лідерські якості, організованість, орієнтація на результат
- Знання НАССР
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Аналітик відділу маркетингу
Київ, проспект Правди, 47.
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Робота з базою даних (формування вибірок за заданими критеріями для активностей і комунікації, формування звітів з продажу/активностей, підготовка технічного опису і налаштування акцій, тестування роботи акцій)
- Глибоке вивчення купівельної поведінки, відгуків на комунікації (канали / контент)
- Сегментування клієнтської бази
- Оцінка потенціалу кожного сегмента і участь у розробці цільових СRM-кампаній
- Аналіз ефективності кожної акції або «комунікації» з клієнтською базою
Які навички стануть у нагоді:
- Вища освіта
- Знання EXCEL на високому рівні, знання SQL
- Досвід роботи з BI системами (Power BI, QlikView, SAP та ін.) та з платформами онлайн опитування SurveyMonkey, Zoho survey тощо — буде перевагою
- Вміння працювати з масивами даних
- Уважність, відповідальність, розвинуті навики тайм менеджементу.
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
- Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Менеджера з продажу пального (паливні картки)
м. Київ, проспект Правди, 47
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
- Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
- Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
- Можливість кар’єрного і професійного зростання
- Знижку на харчування
Наші очікування:
- Вища освіта
- Досвід роботи не менше 1 року
- Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В)
- Знання первинного бухгалтерського документообігу
- Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
- Знання договірної діяльності
- Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість
Основні обов’язки:
- Активний пошук і залучення нових клієнтів
- Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
- Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
- Контроль логістики і фінансових показників ефективності
- Ведення звітності і документообігу
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)
Виконроб
Київ, проспект Правди, 47.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
- Конкурентну заробітну плату
- Графік роботи — 5/2
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
- Знижку на харчування
- Комфортні умови праці і сучасний офіс
Наші очікування:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
- Вища освіта у сфері будівництва і архітектури
- Знання будівельних норм, правил і технологій
- Знання ринку будівельних підрядників
- Вміння чітко організовувати робочі процеси і контролювати їх виконання
- Вміння працювати в команді і ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами проекту
- Готовність до відряджень по Україні
- Наявність автомобіля
Основні обов’язки:
- Координація і контроль робіт на будівельному об’єкті згідно з проектом і планом
- Організація і контроль виконання робіт підрядниками
- Взаємодія з замовниками, архітекторами, інженерами і іншими сторонами проекту
- Контроль за дотриманням технічних вимог, норм і стандартів
- Планування і організація робочих процесів на об’єкті
- Вирішення технічних і організаційних питань, що виникають під час будівництва
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)
Головний бухгалтер агропідприємства
Черняхів
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію
Головний бухгалтер агропідприємства
Місце роботи: Житомирська область селище Черняхів
Шукаємо в свою команду фахівця, який прагне розвиватися в складі команди професіоналів і будувати своє майбутнє в компанії UPG
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Забезпечення ведення бухгалтерського обліку
- Підготовка та подання фінансової та податкової звітності до контролюючих органів
- Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку
- Підготовка та впровадження розпорядчих документів стосовно бухгалтерського обліку компанії
- Нарахування та виплата заробітної плати
- Облік операцій сільськогосподарських циклів: посів, збір врожаю, зберігання тощо
- Нарахування та виплата орендної плати власникам орендних земельних ділянок
- Податкове планування
Які навички стануть у нагоді:
- Вища освіта (економіка, облік та аудит, фінанси)
- Досвід роботи на посаді головного бухгалтера від 3-х років (буде перевагою)
- Знання податкового обліку, стандартів бухгалтерського обліку
- Впевнений користувач ПК: MS Office, 1С8, М.Е. DOC, електронний кабінет ДПС
- Розуміння обліку ПДВ, позитивний досвід відшкодування ПДВ, розблокування п/н
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Робочий день з 9−00 до 18−00 з понеділка до п’ятниці
Ревізор
Коростень
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Проводити ревізію мережі АЗК UPG відповідно до процедур і розпоряджень, затверджених на підприємстві, по всій Україні
- Перерахунок продуктів кафе при АЗК
- Складання звітів за результатами перевірок, внесення пропозицій щодо вдосконалення способів і методів проведення перевірок
Які навички стануть у нагоді:
- Вища освіта
- Досвід у сфері продажів буде особливою перевагою
- Готовність проводити до 80% робочого часу у відрядженнях
- Впевнений користувач Microsoft Office
- Високий рівень етики ділового спілкування
- Розвинені навички ефективного управління часом і готовність працювати в умовах високого темпу роботи, самоорганізація та відповідальність
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Компенсацію відряджень
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Слюсар-ремонтник
Коростень
Національна мережа АЗК UPG у пошуках Слюсаря-ремонтника
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів
Які навички стануть у нагоді:
- Досвід роботи за спеціальністю
- Вміння та бажання працювати в команді, націленість на результат, відповідальність, сумлінність, відсутність шкідливих звичок
У свою чергу Компанія пропонує:
- Заробітну плату в розмірі від 18 000 грн
- Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Робочий день з 9-00 до 18-00 з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.
Асистент комерційного директора
Коростень
Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:
Асистент комерційного директора
Шукаємо в свою команду молодого фахівця, який прагне розвиватися в складі команди професіоналів та будувати своє майбутнє в компанії UPG
Задачі, над якими потрібно буде працювати:
- Повний супровід договорів/контрактів на закупівлю або на поставку товарів
- Ціноутворення (робота з формулою ціноутворення)
- Робота з первинною документацією
- Ділова переписка
- Ведення управлінського обліку та контроль інформації
- Систематизація в електронній формі масиву даних
- Контроль взаєморозрахунків з контрагентами
Які навички стануть у нагоді:
- Вища освіта
- Досвід роботи з контрактами ЗЕД – бажаний (готові розглянути випускників без досвіду роботи)
- Навички роботи з комп’ютером: впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Англійська – не нижче рівня А2 Pre-Intermediate
Особисті якості:
- Дисциплінованість
- Уважність до дрібниць
- Організація та планування робочого часу
- Здатність до міжособистісного ділового спілкування
- Тактовність
- Неконфліктність
У свою чергу Компанія пропонує:
- Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
- Можливості для професійного і кар’єрного зростання
- Корпоративні знижки на харчування
- Просторий офіс
- Нормований робочий день у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
- Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
Начальник АЗК (Авангард)
Одеса, вулиця Ангарська
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
- Конкурентну заробітну плату
- Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
- Можливість особистого і кар’єрного зростання
- Знижку на харчування
- Комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната)
Наші очікування від кандидата:
- Вища освіта
- Досвід керування колективом від 20 чоловік
- Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
- Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти
Основні обов’язки:
- Організація ефективної роботи АЗК
- Формування, мотивація і розвиток команди
- Забезпечення виконання планів продажу палива і супутніх товарів
- Контроль роботи на касі
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)
Менеджера з продажу пального (паливні картки)
Львів
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
- Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
- Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
- Можливість кар’єрного і професійного зростання
- Знижку на харчування
Наші очікування:
- Вища освіта
- Досвід роботи не менше 1 року
- Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В)
- Знання первинного бухгалтерського документообігу
- Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
- Знання договірної діяльності
- Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість
Основні обов’язки:
- Активний пошук і залучення нових клієнтів
- Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
- Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
- Контроль логістики і фінансових показників ефективності
- Ведення звітності і документообігу
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)
Менеджера з продажу пального (паливні картки)
Луцьк
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
- Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
- Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
- Можливість кар’єрного і професійного зростання
- Знижку на харчування
Наші очікування:
- Вища освіта
- Досвід роботи не менше 1 року
- Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В)
- Знання первинного бухгалтерського документообігу
- Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
- Знання договірної діяльності
- Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість
Основні обов’язки:
- Активний пошук і залучення нових клієнтів
- Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
- Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
- Контроль логістики і фінансових показників ефективності
- Ведення звітності і документообігу
Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)