Ваш браузер Застарів

Щоб використовувати всі можливості сайту завантажте і встановіть один з нищевказаних браузерів

Замовити карту

Залиште свої контактні дані і наш оператор зв'яжеться з Вами для уточнення деталей

    Вакансії в офіс

    Компанія

    Долучайся до команди UPG та стань частиною нашої дружньої родини! Ми стрімко розвиваємося, тому робота в UPG – це кар’єрний зріст, достойна мотивація та вражаючі результати!

    Оберіть область
    Київська область
    Житомирська область
    Одеська область
    Львівська область
    Волинська область
    Київ

    Керівник напрямку ландшафтного дизайну

    Київ, просп. Європейського Союзу, 47

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

    Керівник напрямку ландшафтного дизайну

     


    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Формування концепції озеленення території АЗК
    • Формування команди
    • Розробка ескізних і робочих креслень ландшафтного проєкту
    • Розробка візуалізації
    • Добірка та розрахунок посадкових матеріалів для реалізації проєкту
    • Підбір і розрахунок матеріалів для благоустрою території
    • Погодження проєкту та кошторису із замовником
    • Контроль та участь у реалізації проєкту


    Які навички стануть у нагоді
    :

    • Досвід роботи ландшафтним дизайнером від 2-х років
    • Вища освіта, бажано профільна чи будівельна
    • Володіння дизайнерськими програмами: ArhiCad, AutoCAD, Lumion, SketchUp, Realtime
    • Готовність до відряджень, наявність автомобіля
    • Знання дендрології та біологічних особливостей рослин
    • Знання основ архітектури
    • Просторове мислення та художній смак
    • Бажано мати портфоліо робіт


    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Компенсація пального та відряджень
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
    Київ

    Директор складів ПММ

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

    Директор складів ПММ (нафтобаза)

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Забезпечення ефективної і безперебійної роботи підрозділів з приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів
    • Здійснення контролю за дотриманням працівниками підрозділів інструкцій та правил
    • Забезпечення керівництва виробничо-господарською діяльністю підрозділів, контролю за збереженням кількісних та якісних характеристик під час приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів
    • Здійснення особистого контролю за виконанням робіт з приймання та відпуску нафтопродуктів
    • Забезпечення виконання та дотримання у підрозділах вимог, норм і правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної та техногенної безпеки, виробничої санітарії, охорони навколишнього середовища, правил технічної експлуатації нафтобази


    Навички, які будуть обов’язковими
    :

    • Вища технічна освіта — обов’язково
    • Досвід роботи керівником великої нафтобази (Укрнафта, Sokar, Okko, Wog) — обов’язковий
    • Впевнений користувач ПК, MS Office (Word, Excel)
    • Готовність до відряджень, наявність автомобіля
    • Знання інструкцій, положень, правил, вимог законодавства з охорони праці, правил техніки безпеки, правил технічної експлуатації нафтобаз, правил пожежної безпеки
    • Високорозвинені управлінські навички
    • Самоорганізованість, організація роботи підлеглих, аналіз проблем і прийняття рішень, ініціативність


    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Компенсація пального та відряджень
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
    Київ

    Графічний дизайнер

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Graphic Designer

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Створення анімаційних 2D роликів на зовнішні екрани
    • Адаптація дизайн-макетів для зовнішнього та внутрішнього оформлення
    • Робота у взаємодії з головним дизайнером і командою маркетингу для створення візуального контенту
    • Дотримання термінів і забезпечення високих стандартів якості у всіх аспектах дизайн-процесу

     

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи від 1 року у Adobe Premiere Pro, After Effects, Illustrator, Photoshop, Figma
    • Знання, як швидко змонтувати скрінкаст
    • Почуття стилю і вміння робити файні проморолики тривалістю 5-15 сек
    • Ретельна робота з деталями та здатність креативно впроваджувати ідеї у різноманітних форматах
    • Знання та використання додаткових плагінів, шаблонів для створення ефектів
    • Розуміння трендів у дизайні та постійне вдосконалення навичок
    • Вміння працювати з векторною графікою, готовність обробляти велику кількість макетів
    • Вміння ефективно розподіляти свій робочий час і вкладатися в дедлайни
    • Портфоліо з прикладами робіт
    • Готовність виконати невелике тестове завдання

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Менеджер з реклами

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG шукає креативного Менеджера з реклами

     

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи від 1 року в сфері маркетингу або відповідна профільна освіта
    • Вільне володіння програмами Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) або їх аналогами
    • Уважність до деталей

     

    Основні завдання:

    • Розробка, адаптація та виготовлення будь-яких POS-матеріалів для АЗК згідно про-плану та політики підприємства
    • Розробка, оновлення та виготовлення будь-яких навігаційних та рекламних матеріалів для зовнішнього оформлення АЗК
    • Забезпечення до відкриття АЗК необхідних POS-матеріалів для внутрішнього та зовнішнього оформлення АЗК
    • Розробка та адаптація відео та аудіо контенту для будь-яких відео-носіїв та внутрішнього радіо на АЗК
    • Контроль запуску та складання ТЗ для IT відділу по розміщенню відео та аудіо контенту
    • Моніторинг рингу вартості виробництва POS-матеріалів та пошук підрядників з найбільш вигідною ціновою пропозицією
    • Систематичні запити актуальних фото звітів з АЗК, постійна комунікація з керівниками об’єктів та допомога у вирішенні виникаючих питань в межах своєї компетенції
    • Моніторинг та своєчасне замовлення меню-холдерів, підставок, монетниць, цінників та іншої продукції на склад для забезпечення роботи кафе та АЗК
    • Закупка та брендування сувенірної продукції та подарунків для промо акцій

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо Ви готові взяти на себе виклик і приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме і портфоліо. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося

    Київ

    Категорійний менеджер

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Категорійний менеджер

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Аналіз ринку та пошук постачальників продукції
    • Проведення переговорів з постачальниками, укладання договорів постачання / договорів маркетингу відповідно до стандартів і вимог компанії
    • Вирішення питань з постачальниками щодо умов поставок, документів, оплати
    • Моніторинг цін конкурентів, прайсів постачальників
    • Розробка маркетингових активностей
    • Виконання планових показників напрямку (оборот, маржа, націнка, оборотність)
    • Участь у формуванні цінової політики, контроль маржинальності
    • Ведення всіх необхідних довідників номенклатури, специфікацій, ліцензій, обладнання, що діють, і т.п.
    • Розвиток товарної категорії
    • Управління асортиментною матрицею, контроль над її дотриманням
    • Контроль надходження товарів від постачальників (робота з рекламаціями) 
    • Створення та контроль планограм торговельної зали, перевірка фотозвітів
    • Щоденна робота з товарознавцями щодо асортименту, замовлення та залишків товарів

     

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища економічна освіта
    • Досвід роботи в Retail від 2-х років 
    • Знання 1С та Excel – обов’язково
    • Аналітичний склад розуму
    • Високорозвинені навички комунікації
    • Організованість і креативність

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Старший казначей

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Старший казначей

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Планування руху грошових коштів у короткостроковій/середньостроковій перспективі
    • Формування фінансових моделей і звітів руху грошових коштів за проектами
    • Формування платіжного календаря
    • Взаємодія з банками щодо залучення кредитних коштів, формування пакету документів і звітів за запитами банків
    • Контроль виконання банківських ковенант
    • Ведення обліку (графіки платежів, розрахунок відсотків, аналіз звітності для банків тощо)

     

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи в кредитному відділі або казначействі підприємства від 3-х років (буде перевагою)
    • Знання фінансового аналізу та бюджетування
    • Досвід роботи в 1С ERP
    • Професійне володіння Excel
    • Уважність, відповідальність, навичка обробки великих обсягів даних, структурування інформації, високий рівень аналітичних здібностей

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Можливість бронювання
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Внутрішній аудитор

    Київ

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію: Внутрішній аудитор

     

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Проведення планових/позапланових внутрішніх аудитів та/або надання консультаційних послуг з питань перевірки індивідуальної, консолідованої фінансової звітності у відповідності до П (С) БО, МСФЗ; правильності ведення бухгалтерського обліку (МСФЗ та П (С) БО); дотримання податкового законодавства;
    • Перевірка організації системи внутрішнього контролю, корпоративного управління та управління ризиками
    • Проведення внутрішніх аудиторських перевірок діяльності різних бізнес-напрямків компанії
    • Складання письмових висновків (звітів) за результатами проведення внутрішніх аудитів та/або наданих консультаційних послуг

     

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи за фахом від 2-х років (внутрішній аудитор, бухгалтер) в аудиторських компаніях, холдингах
    • Вміння формулювати висновки за результатами проведених перевірок
    • Досвід роботи в 1С, BAS
    • Знання функцій внутрішнього аудиту, корпоративного управління та міжнародних професійних стандартів внутрішнього аудиту
    • Знання МСФЗ та П (С) БО
    • Професійне володіння Excel
    • Уважність, відповідальність, навичка обробки великих обсягів даних, структурування інформації, високий рівень аналітичних здібностей

     

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Можливість бронювання
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Технолог харчового виробництва у VIVO cafe

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи кухні по всій мережі
    • Виконання стандартів компанії
    • Планування та організація роботи на кухні, контроль над усіма виробничими процесами
    • Контроль якості поставок, правил зберігання продукції, контроль за дотриманням усіх санітарних норм
    • Формування ефективної команди
    • Виконання поставлених цілей по KPI
    • Організація відкриття нових кафе
    • Розробка технологічних карт і нового меню

    Які навички стануть в нагоді:

    • Профільна освіта
    • Досвід роботи бренд-шефом або шеф-кухарем у мережах у сфері HoReCa від 5 років
    • Готовність до відряджень по території України та наявність автомобіля
    • Знання технології виробництва, усіх норм і правил закладів громадського харчування, стандартів і термінів зберігання продукції
    • Навички організації виробничих процесів на кухні, навички планування і контролю
    • Відповідальність, лідерські якості, організованість, орієнтація на результат
    • Знання НАССР

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Аналітик відділу маркетингу

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Робота з базою даних (формування вибірок за заданими критеріями для активностей і комунікації, формування звітів з продажу/активностей, підготовка технічного опису і налаштування акцій, тестування роботи акцій)
    • Глибоке вивчення купівельної поведінки, відгуків на комунікації (канали  / контент)
    • Сегментування клієнтської бази
    • Оцінка потенціалу кожного сегмента і участь у розробці цільових СRM-кампаній
    • Аналіз ефективності кожної акції або «комунікації» з клієнтською базою

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Знання EXCEL на високому рівні, знання SQL
    • Досвід роботи з BI системами (Power BI, QlikView, SAP та ін.) та з платформами онлайн опитування SurveyMonkey, Zoho survey тощо — буде перевагою
    • Вміння працювати з масивами даних
    • Уважність, відповідальність, розвинуті навики тайм менеджементу.

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс у районі Виноградаря, біля ТЦ «Retroville»
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Київ

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    м. Київ, проспект Правди, 47

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)

    Київ

    Виконроб

    Київ, проспект Правди, 47.

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Графік роботи — 5/2
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці і сучасний офіс

    Наші очікування:

    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
    • Вища освіта у сфері будівництва і архітектури
    • Знання будівельних норм, правил і технологій
    • Знання ринку будівельних підрядників
    • Вміння чітко організовувати робочі процеси і контролювати їх виконання
    • Вміння працювати в команді і ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами проекту
    • Готовність до відряджень по Україні
    • Наявність автомобіля

    Основні обов’язки:

    • Координація і контроль робіт на будівельному об’єкті згідно з проектом і планом
    • Організація і контроль виконання робіт підрядниками
    • Взаємодія з замовниками, архітекторами, інженерами і іншими сторонами проекту
    • Контроль за дотриманням технічних вимог, норм і стандартів
    • Планування і організація робочих процесів на об’єкті
    • Вирішення технічних і організаційних питань, що виникають під час будівництва

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Черняхів

    Головний бухгалтер агропідприємства

    Черняхів

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію

    Головний бухгалтер агропідприємства

     

    Місце роботи: Житомирська область селище Черняхів


    Шукаємо в свою команду фахівця, який прагне розвиватися в складі команди професіоналів і будувати своє майбутнє в компанії UPG


    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Забезпечення ведення бухгалтерського обліку
    • Підготовка та подання фінансової та податкової звітності до контролюючих органів
    • Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку
    • Підготовка та впровадження розпорядчих документів стосовно бухгалтерського обліку компанії
    • Нарахування та виплата заробітної плати
    • Облік операцій сільськогосподарських циклів: посів, збір врожаю, зберігання тощо
    • Нарахування та виплата орендної плати власникам орендних земельних ділянок
    • Податкове планування


    Які навички стануть у нагоді
    :

    • Вища освіта (економіка, облік та аудит, фінанси)
    • Досвід роботи на посаді головного бухгалтера від 3-х років (буде перевагою)
    • Знання податкового обліку, стандартів бухгалтерського обліку
    • Впевнений користувач ПК: MS Office, 1С8, М.Е. DOC, електронний кабінет ДПС
    • Розуміння обліку ПДВ, позитивний досвід відшкодування ПДВ, розблокування п/н


    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Робочий день з 9−00 до 18−00 з понеділка до п’ятниці
    Коростень

    Ревізор

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Проводити ревізію мережі АЗК UPG відповідно до процедур і розпоряджень, затверджених на підприємстві, по всій Україні
    • Перерахунок продуктів кафе при АЗК
    • Складання звітів за результатами перевірок, внесення пропозицій щодо вдосконалення способів і методів проведення перевірок

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Досвід у сфері продажів буде особливою перевагою
    • Готовність проводити до 80% робочого часу у відрядженнях
    • Впевнений користувач Microsoft Office
    • Високий рівень етики ділового спілкування
    • Розвинені навички ефективного управління часом і готовність працювати в умовах високого темпу роботи, самоорганізація та відповідальність

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Компенсацію відряджень
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Слюсар-ремонтник

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG у пошуках Слюсаря-ремонтника

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

    Які навички стануть у нагоді:

    • Досвід роботи за спеціальністю
    • Вміння та бажання працювати в команді, націленість на результат, відповідальність, сумлінність, відсутність шкідливих звичок

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Заробітну плату в розмірі від 18 000 грн
    • Офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Робочий день з 9-00 до 18-00 з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій

    Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Зверніть увагу, що ми зв’яжемося тільки з обраними кандидатами для подальшого спілкування. Дякуємо за розуміння.

    Коростень

    Митний брокер

    Коростень

    Посилання на вакансію
    Коростень

    Асистент комерційного директора

    Коростень

    Посилання на вакансію

    Національна мережа АЗК UPG оголошує конкурс на вакансію:

    Асистент комерційного директора

    Шукаємо в свою команду молодого фахівця, який прагне розвиватися в складі команди професіоналів та будувати своє майбутнє в компанії UPG 

    Задачі, над якими потрібно буде працювати:

    • Повний супровід договорів/контрактів на закупівлю або на поставку товарів
    • Ціноутворення (робота з формулою ціноутворення)
    • Робота з первинною документацією
    • Ділова переписка
    • Ведення управлінського обліку та контроль інформації
    • Систематизація в електронній формі масиву даних
    • Контроль взаєморозрахунків з контрагентами

    Які навички стануть у нагоді:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи з контрактами ЗЕД – бажаний (готові розглянути випускників без досвіду роботи)
    • Навички роботи з комп’ютером: впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook)
    • Англійська – не нижче рівня А2 Pre-Intermediate

    Особисті якості:

    • Дисциплінованість
    • Уважність до дрібниць
    • Організація та планування робочого часу
    • Здатність до міжособистісного ділового спілкування
    • Тактовність
    • Неконфліктність

    У свою чергу Компанія пропонує:

    • Офіційне працевлаштування і офіційну заробітну плату (повністю «білу»)
    • Можливості для професійного і кар’єрного зростання
    • Корпоративні знижки на харчування
    • Просторий офіс 
    • Нормований робочий день у форматі «work in the office» з понеділка до п’ятниці
    • Ви отримаєте шанс працювати в динамічному колективі з високими стандартами якості та інновацій
    Одеса

    Начальник АЗК (Авангард)

    Одеса, вулиця Ангарська

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог К3пП
    • Конкурентну заробітну плату
    • Зручний графік роботи — 5/2 (з 8:00 до 17:00)
    • Можливість особистого і кар’єрного зростання
    • Знижку на харчування
    • Комфортні умови праці (кімната для обіду і відпочинку, душова кімната)

    Наші очікування від кандидата:

    • Вища освіта
    • Досвід керування колективом від 20 чоловік
    • Знання особливостей паливного бізнесу, роздрібної торгівлі, громадського харчування
    • Лідерські якості, стресостійкість, здатність працювати в команді, здатність вирішувати конфлікти

    Основні обов’язки:

    • Організація ефективної роботи АЗК
    • Формування, мотивація і розвиток команди
    • Забезпечення виконання планів продажу палива і супутніх товарів
    • Контроль роботи на касі

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-413-31-59 (Ірина)

    Львів

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Львів

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Луцьк

    Менеджера з продажу пального (паливні картки)

    Луцьк

    Посилання на вакансію

    Ми пропонуємо:

    • Офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП
    • Конкурентну заробітну плату (ставка + бонус від продажів)
    • Графік роботи – 5-ти денний робочий тиждень
    • Можливість кар’єрного і професійного зростання
    • Знижку на харчування

    Наші очікування:

    • Вища освіта
    • Досвід роботи не менше 1 року
    • Досвід у сфері активних продажів (сегмент В2В) 
    • Знання первинного бухгалтерського документообігу
    • Знання програм MS Office і облікових програм (BAS ERP)
    • Знання договірної діяльності
    • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, володіння основами ділового спілкування, високий рівень самоорганізації, цілеспрямованість

    Основні обов’язки:

    • Активний пошук і залучення нових клієнтів
    • Виконання плану із залучення і утримання клієнтів, обсягів продажів
    • Укладання договорів: супровід підписання, контроль виконання договірних умов
    • Контроль логістики і фінансових показників ефективності
    • Ведення звітності і документообігу

    Зацікавило? Тоді телефонуй за номером 067-412-31-90 (Тетяна)

    Контакти
    Тетяна Снітко Начальник відділу підбору та адаптації персоналу
    тел.: 067-412-31-90